Jack Russell Terrier 11 uger søger nyt hje~
Fra : Frank Larsen

Dato : 11-10-03 16:50

Kontakt mig for nærmere oplysninger...
Frank

Fra : Raptor

Dato : 11-10-03 17:08

hvor mange steder skal det stå?

dk.fritid.dyr
dk.fritid.dyr.hund
dk.marked.privat.dyr
--
/Brian C.
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
men glem aldrig at være mod andre som de er mod dig

Fra : Frank Larsen

Dato : 11-10-03 18:58

Så mange steder som jeg mente var relevante

Frank

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 12-10-03 04:16

> Så mange steder som jeg mente var relevante

Ja, frank, men desværre er du og netiketten uenig!

http://www.usenet.dk

....Læs lidt dér... Det er nemlig ikk tilladt at brugge denne og ng.dyr som
markeds-plads, men er du ny kunne du jo ikke vide bedre!

I nogen tilfælde kan du risikere et ramaskrig ved at poste i den forkerte
ng.

Velkommen på usenet! Lisså skønt som her kan være hvis man sørger for at
poste "rigtigt" og skrive ting der er 100% misforståings-sikre lisså
skrækkeligt kan her være hvis du laver en lille-bitte fejl!

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-10-03 09:00

"Rinnie Ilsøe" <adminNOSPAM@flatcoated-retriever.dk> writes:

> ...Læs lidt dér... Det er nemlig ikk tilladt at brugge denne og ng.dyr som
> markeds-plads, men er du ny kunne du jo ikke vide bedre!

Ny? Med 112 indlæg er man vel ikke ny længere. Desværre er der en
tendens til at selv folk med kendskab til usenet, begynder at
fejlposte, når de har et eller andet til salg. Det er specielt slemt
her i dyregrupperne.

Mvh Trine

FUT: dk.admin.netikette

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 12-10-03 09:54

On Sat, 11 Oct 2003 17:50:20 +0200, "Frank Larsen"
<frank_larsen@mail1.stofanet.dk> wrotd:

>Kontakt mig for nærmere oplysninger...

Tag dig ikke af dem der brokker sig hele tiden, de kan jo bare lade
være med at læse indlæget hvis de syntes at det er så slemt men de
kan vist bare godt lide at brokke sig ! Jeg håber at du finder et hjem
til hunden.

Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund
http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Fra : Verner

Dato : 12-10-03 11:44

On Sun, 12 Oct 2003 10:53:55 +0200, "Punish the deed, not the breed"
<Nobody@home.com> wrote:

>Tag dig ikke af dem der brokker sig hele tiden, de kan jo bare lade
>være med at læse indlæget hvis de syntes at det er så slemt

Næh nej, der tar' du helt fejl !

De er skam ude i et stort og vigtigt anliggende - man er da nød til at
gennemgå alle indlæg hvis man skal finde noget ulovligt at påpege

Verner

Fra : Kurt Becher

Dato : 13-10-03 04:24

> Næh nej, der tar' du helt fejl !
>
> De er skam ude i et stort og vigtigt anliggende - man er da nød til at
> gennemgå alle indlæg hvis man skal finde noget ulovligt at påpege
>
> Verner

Hejsan

Pis mig i øret! Der er sgu' nok af indlæg i denne NG til, at man har for
travlt med at følge med (jeg har et liv ved siden af)! Når folk poster OT
spilder de andres tid.

Det kan du selvfølgelig være ligeglad med, det er jeg normalt også, men det
er en irritationsfaktor ( ca. 48) at man skal gennemse et hav af indlæg der
er OT!!!

Resultatet bliver at folk med holdninger vil have deres egen NG (eks.vis den
nylige debat fra brugshundefolket). Min holdning er, at jo mere vi spreder
hundedebatten, desto færre læser og giver deres mening med! Og se, min gode
ven, det kan kun skade NG'en eller hva'!?!?!?!

FUT til dk.admin.netetikette

MVH

Fra : Pernille

Dato : 13-10-03 09:12

> [...]
gode
> ven, det kan kun skade NG'en eller hva'!?!?!?!

Jeg har meget svært ved at forstå hvorfor alting skal kommenteres. Specielt
de indlæg som for mange er totalt irrelevante bliver kommenteret med en
masse negative input. Det er svært at blokere for nogen specielle personer
da alle jo tilsyneladende på et eller andet tidspunkt har haft noget
fornuftigt at sige i denne og sikkert osse andre NG. Jeg har da osse selv
tit haft lyst til at kommentere åndsvage indlæg side op og side ned, men har
alligevel taget mig selv i det ad hensyn til I andre NG-brugere. Lad os
prøve at finde kammertonen frem så vi kan bruge hinandens viden og
erfaringer med vores skønne hunde i stedet for at bruge kræfter og energi på
at rette på og være bedre end alle de andre. Jeg går ud fra de fleste
brugere af denne NG er voksne mennesker. Det er bare ikke lige altid til at
se det.

Lige et lille opstød, da jeg har set at der er nogle stykker der har sagt
fra for en tid bla. pga. tonen i dette forum.

Fra : Kurt Becher

Dato : 14-10-03 21:08

> Lige et lille opstød, da jeg har set at der er nogle stykker der har
> sagt fra for en tid bla. pga. tonen i dette forum.

Det er derfor der er FUT'et til dk.admin.netetikette, hvor den slags
diskussioner retteligt hører hjemme (efter min bedste overbevisning). Det
skulle være gjort længere oppe i tråden!

Mht. mit uhøviske sprogbrug undskylder jeg meget, men det er altså
irriterende at man gang på gang skal læse den slags igennem... så mit
superego svigtede mig *hulk*...

Jeg mener dog stadig mit indlæg, du så venligt har klippet fra!!!

Nu sidder jeg bare og undrer mig over at dit indlæg kommer i denne NG!?!?!?
Jeg skulle da have sat opfølgning til dan...

MVH