VAG-COM efaringer!
Fra : Solvang

Dato : 11-10-03 15:50

Hej
Er den nogen her i NG som har erfaring med VAG-COM interface og tilhørende
program?

Fra : Claus Christensen

Dato : 13-10-03 07:54

Ja

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-03 20:28

"Claus Christensen" <anti@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Ja

Spændende, har du rodet med det sådan ud over at udlæse og nulstille
fejllageret.

Jeg roder selv lidt med VAG-COM, men synes at oplysningerne om programmering
og kodning er meget svært tilgængelige, VW holder disse informationer tæt
ved kroppen.

Jeg har f.eks et instrument med FIS liggende som jeg gerne ville have i min
Bora, jeg har fået koderne til at lukke startspærren op, men alligevel kan
jeg ikke få det til at virke, motorstyringen aktivere startspærren, men
instrumentet melder ikke startspærre aktiveret.
Så der er en eller anden tilpasning mellem de to enheder der skal laves.

Derudover har jeg et problem med "to many communication errors to continue"
når jeg forsøger login med 12233 i motorstyringen.

Nogen gode ideer ?

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Claus Christensen

Dato : 17-10-03 07:35

> [...]
continue"
> når jeg forsøger login med 12233 i motorstyringen.

Fik du min mail?

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-03 18:45

Ja.

Fra : Andreas Pedersen

Dato : 14-10-03 13:07

Prøv at spørge på www.vagcars.dk der er chance for lidt bedere svar end de
to du har fået her...

AND

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-03 20:18

"Andreas Pedersen" <and@szzt.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at spørge på www.vagcars.dk der er chance for lidt bedere svar end de
> to du har fået her...
>
> AND

Manden har jo ikke stillet noget konkret spørgsmål endnu.

Indtil videre har han fået et "ja" fra flere hoveder her i gruppen, så det
er jo bare at spørge ind, hvis han har et spørgsmål der trænger sig på.

Måske er han bare interreseret i at finde nogle personer som kan danne en
lille "brugergruppe" for VW nørder med hang til bærbare computere.
Et sådant tiltag vil jeg da hilse velkommen.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : phk

Dato : 15-10-03 03:24

"Solvang" <Solvang@paradisFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Er den nogen her i NG som har erfaring med VAG-COM interface og tilhørende
> program?

Ja. Jeg har også trukket nogle fejlkoder ud.

--
Per, Esbjerg