jubiiii :0)
Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 11-10-03 14:32

Så har Tequila født! *ss*
Tre små kulsorte missebørn :0)
Der kom en lille han og to hunner. Og hvor er de dejlige!!
Tequila fødte i går ved middagstid. De er sunde og trivelige og æder helt
vildt

Troede der ville komme 5-6 stykker efter den størrelse hun havde men nej.
Det er ikke engang fordi de er særlig store.... Men sådan skulle det nu være
*ss*

Hilsen Betina

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-10-03 14:50

Hej Betina!
Tillykke med de små
Husk nu at vi gerne vil se billeder

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare fra d. 4/11-03

Fra : Tournesol

Dato : 12-10-03 08:21

Godmorgen

> [...]
> Der kom en lille han og to hunner. Og hvor er de dejlige!!
> Tequila fødte i går ved middagstid. De er sunde og trivelige og æder

Stort tillykke )
Glæder mig til billeder af de små viunder

Katte knus Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Elwarth

Dato : 12-10-03 11:16

"Betina von Ahnen Thygesen" <betina@deskstar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der kom en lille han og to hunner. Og hvor er de dejlige!!
> Tequila fødte i går ved middagstid. De er sunde og trivelige og æder helt

Hej Betina
Hjertelig til lykke med de små vidundere. Og så vil jeg sige som de andre:
Hvor er billederne?

Venligst
Dorthe

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 12-10-03 12:12

Vil så hurtigt det er muligt få sat nogle ind *ss*
Men uden digital kamera og scanner giver det lidt problemer :0/
Men jeg vil gøre mit bedste :0)

Hilsen Betina