Gummikugle i Eheim filter/pumpe
Fra : Maria Hansen

Dato : 11-10-03 12:52

Jeg rensede filter i går og "kom til" at åbne ind til en lille hvid
gummikugle, der sidder i låget af min Eheim-pumpe. Den var imidlertid
småspist i overfladen - altså ligesom forvitret og ujævn. Jeg går ud fra, at
den har en ventilfunktion og så er det nok meningen, at den skal kunne
slutte bedre til.
Er der nogen, der ved, om man kan købe dem i løsvægt?

Med venlig hilsen Maria

Fra : jabbe\(4k\)

Dato : 11-10-03 16:56

> [...]
at
> den har en ventilfunktion og så er det nok meningen, at den skal kunne

Jeg er ikke 100% sikker men jeg mener nu kun den er der for at vise der er
flow på...(jo højere den er oppe i det grønne felt jo mere flow)

--
J@bbe

530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth, Prism E2, Symphony 3.3(drager)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm

Fra : Maria Hansen

Dato : 11-10-03 17:02

"jabbe(4k)" skrev:

> Jeg er ikke 100% sikker men jeg mener nu kun den er der for at vise der er
> flow på...(jo højere den er oppe i det grønne felt jo mere flow)

Man kan ikke se kuglen udefra. Den må helt sikkert have en indre funktion.
Min pumpe hedder "Eheim Ecco", hvis det siger nogen noget - og det er en
udvendig en.

Tak for din besvarelse alligevel, jabbe.

Maria

Fra : Ivan

Dato : 11-10-03 20:56

"Maria Hansen" <brevbakken@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> udvendig en.
>
> Tak for din besvarelse alligevel, jabbe.

Prøv at søg her:

http://www.eheim.de/eheim/inhalte/english/allgemein/textsuche.jsp

Eller spørg her
http://www.eheim.de/eheim/inhalte/english/kundencenter/fragen.jsp?key=fragen_19707_ehen

Det er eksperterne!

¸.·´¯)
)><((((º> ´Ivan

Fra : Maria Hansen

Dato : 12-10-03 13:04

Ivan wrote:

> Prøv at søg her:

> [...]
Af en eller anden grund virker links'ne ikke for mig. Hvis du nu læser
dette, kunne du så ikke prøve at se, om du selv kan komme igennem?

Maria

Fra : jabbe\(4k\)

Dato : 12-10-03 13:32

> Af en eller anden grund virker links'ne ikke for mig. Hvis du nu læser
> dette, kunne du så ikke prøve at se, om du selv kan komme igennem?

Så må du klikke dig ind...

Jeg har gjort det ved at vælge www.eheim.de og så er det bare den kedelige
vej...

Fra : jabbe\(4k\)

Dato : 12-10-03 00:45

> Man kan ikke se kuglen udefra. Den må helt sikkert have en indre funktion.
> Min pumpe hedder "Eheim Ecco", hvis det siger nogen noget - og det er en
> udvendig en.

OK min er en Eheim Pro II og der er kuglen synlig...