henvisning til anden web-side ??
Fra : erik

Dato : 10-10-03 23:11

Hej
Jeg har ryddet op på mit site og nogle sider måtte jeg ændre navn på.
Hvis jeg nu søger i GOOGLE efter mit site, kommer der en gammel link frem på en side
der ikke mere eksisterer.
Er det muligt at få denne gamle link til at vise hen til de nye sider, lidt ala "jeg
er flyttet" (hvilket jeg dog ikke er)???

--
Erik

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-10-03 23:23

"erik" <fox44FJERN-DETTE@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lidt ala "jeg
> er flyttet" (hvilket jeg dog ikke er)???

Ikke noget problem.

http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/adresse.asp#flyttet

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin