Yeah og jubi!
Fra : Jonas R.

Dato : 10-10-03 19:13

Så fik jeg hentet en s2'er hjem og nøj den er fed :)

Stor tak til Mogens for hjælpen!

Mvh
Jonas

Divx-Afspiller http://www.skumlern.dk
Min Bil: http://www.skumlern.dk

Fra : John Sahl

Dato : 10-10-03 19:16

Jonas R. wrote:
> Så fik jeg hentet en s2'er hjem og nøj den er fed :)

Super, tillykke, får vi nogen billeder at savle over?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Jonas R.

Dato : 10-10-03 19:22

SNIP
> Super, tillykke, får vi nogen billeder at savle over?

Ehm ja og nej
http://makeashorterlink.com/?R44821406

Her kan du se den, var nemlig den jeg købte! Men den er monteret med
standard fælgde!

Og nøøøøj den kører godt! Den kan løbe spedometeret ud på 280 km/t

jonas

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-10-03 19:28

Hej!

"Jonas R." wrote:

> http://makeashorterlink.com/?R44821406

Nice :) Tillykke herfra.

> Og nøøøøj den kører godt! Den kan løbe spedometeret ud på 280 km/t

Og hvor langt løber speedometeret så?

Fra : Jonas R.

Dato : 10-10-03 19:30

SNIP
> Nice :) Tillykke herfra.

tak

> Og hvor langt løber speedometeret så?

Til 280 km/t ikke at jeg har prøvet det, men det sagde tyskeren at den
kunne!

Fra : Olesen

Dato : 10-10-03 19:32

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

> Nice :) Tillykke herfra.

"Leistungsst. + Motorüberh. bei 100tkm"

Hvad betyder dêt ?

Fra : Jonas R.

Dato : 10-10-03 19:34

SNIP

Betyder at motoren blev hovedrenoveret og forstærket hos honester (tysk
tunings firma)!

Jonas

Fra : John Sahl

Dato : 10-10-03 19:31

Jonas R. wrote:
> Ehm ja og nej
> http://makeashorterlink.com/?R44821406

Den ser skam lækker ud! Hvad pris ender den ca. i?

> Her kan du se den, var nemlig den jeg købte! Men den er monteret med
> standard fælgde!

Hvad skal der så på af voldsomme hjul?

Fra : Jonas R.

Dato : 10-10-03 19:36

SNIP
> Den ser skam lækker ud! Hvad pris ender den ca. i?

Uha ja jeg ved ikke helt hvad afgiften lander på, men helt billigt bliver
det nok ikke.

> Hvad skal der så på af voldsomme hjul?

Tror faktisk jeg beholder de fælge der er på! Og bruger pengene på brembo
bremser istedet for!

Fra : Mikael Andresen

Dato : 10-10-03 20:20

en af mine kammeerater købte en magen til i rød for 50000 Dkr i tyskland og
måtte smide 150.000 Dkr ved told og skat.. .... og speedometret kan køres ud
m. standardmotor... vi er pt igang med biturbo opbygning... det bliver
sjovt...

Mvh. Mikael

Fra : Jonas R.

Dato : 10-10-03 20:25

SNIP

Oki var det forhåndsvurdering eller var den told syn?

Og årgang / km?

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 10-10-03 21:36

"Jonas R." wrote:

> Så fik jeg hentet en s2'er hjem og nøj den er fed :)

Jamen tillykke med den..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Thomas Krath

Dato : 12-10-03 21:27

> Så fik jeg hentet en s2'er hjem og nøj den er fed :)

Tillykke - rigtig fed endda :)

Her er der nogle billeder af den:
http://www.tkrath.dk/forum/f-c/s2-1.JPG
http://www.tkrath.dk/forum/f-c/s2-2.JPG
http://www.tkrath.dk/forum/f-c/s2-3.JPG
http://www.tkrath.dk/forum/f-c/s2-4.JPG

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-10-03 17:05

On Fri, 10 Oct 2003 20:12:42 +0200, "Jonas R." <hihi@hihi.dk> wrote:

>Så fik jeg hentet en S2'er hjem og nøj den er fed :)

Sådan en 5-cylindret Audi S2 m/stor turbolader kører langt bedre, end
jeg nogensinde har forstillet mig. Total overlegen under alle forhold,
inkl. en acceleration fra bunden (omdr./hastighed) midt på Kassel
Bakker.

Som man kan se på billederne, er bilen fyldt med en mængde detaljer.
Recarosædet er ganske enkelt det mest forrygende sportssæde, jeg har
siddet i -> perfekt støtte og kørestilling for mig (2 meter).

Det største problem er næsten støjniveauet...
Der er ikke nogen støj

>Stor tak til Mogens for hjælpen!

Selv tak, Jonas

/Mogens