vores killing er løbet væk :-(
Fra : Kristina S. Andreass~

Dato : 10-10-03 19:06

I går skulle ungerne og jeg ud at handle. Da vi nåede over til supermarkedet
ca. 1 km fra vores hus opdagede vi at vores 17 uger gamle killing var blevet
lukket ud og var fulgt efter os. Der kom en stor hund og han blev bange og
løb inden jeg nåede at få fat i ham. Vi så et glimt af ham på hjemvejen men
han fulgte ikke med hjem. Nu har vi hængt en seddel med billede af ham op på
butikkens opslagstavle. Er det mon muligt at han selv kan finde hjem igen???
Jeg har været rigtig nervøs for ham i dag og har gået mange ture og kaldt på
ham. I morgen hvis han ikke er kommet hjem vil jeg sætte sedler med billeder
op på div. lygtepæle. Det kan jo være der er nogen der har taget ham ind.

Triste hilsner
Kristina Andreassen

Fra : Kristina S. Andreass~

Dato : 10-10-03 19:27

Vi bor i Køge.

Fra : Ragna

Dato : 10-10-03 19:32

Hej Christina!
Jeg har engang læst et godt råd om at gå ud og kalde hen på aftenen, når der
er faldet ro over omegnen.
Det er også en god ide at medbringe et eller andet, der kan lokke killingen
frem igen, f. eks. kan man rasle med en lille beholder med tørfoder eller
lignende, som den godt kan lide.
Forhåbentlig finder I den lille fyr i god behold. Lad os høre, hvordan det
går.

--
Venlig hilsen, Ragna.

Fra : Kristina S. Andreass~

Dato : 13-10-03 07:02

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lignende, som den godt kan lide.
> Forhåbentlig finder I den lille fyr i god behold. Lad os høre, hvordan det

Nu er der en dame der har haft ringet. Hun har set vores sedler. Desværre
tror jeg ikke det er ham for han skulle være kommet jævnligt 1 1/2 måned.
Næste gang missen besøger hende vil hun ringe til mig så jeg kan skynde mig
hen og se om det er vores lille Julius.

Kristina Andreassen

Fra : Kristina S. Andreass~

Dato : 14-10-03 16:56

JUBIIIIII vi har lige fået vores lille Julius hjem igen. Vores opslag på de
mange lygtepæle og i supermarkedet gav pote. Lige nu går han noget forvirret
rundt. Han har ikke rigtig haft lyst til at snakke endnu. Det kommer vel når
han lige har været rundt og se det hele.

Kristina

Fra : Charlotte

Dato : 14-10-03 17:38

Kære Kristina

> JUBIIIIII vi har lige fået vores lille Julius hjem igen.

Tillykke...hvor er det bare dejligt for jer. Jeg har tænkt på jer og på den
lille misling, så det glæder mig meget

> Lige nu går han noget forvirret
> rundt. Han har ikke rigtig haft lyst til at snakke endnu. Det kommer vel
når
> han lige har været rundt og se det hele.

Ja, det tager nok noget tid...men det skal nok komme.

KH
Charlotte

Fra : Ragna

Dato : 14-10-03 19:45

Kristina skrev:
>JUBIIIIII vi har lige fået vores lille Julius hjem igen.

Hvor var det dejligt at høre, at den lille fyr er kommet godt hjem igen. Jeg
har også tænkt meget på, om han gik rundt og sultede og frøs.
Fortæl os endelig lidt mere! Det er så dejligt med solstrålehistorier.

--
Venlig hilsen, Ragna.

Fra : Kate

Dato : 14-10-03 21:24

"Kristina S. Andreassen" <kristina@s-andreassen.dk> wrote in

> JUBIIIIII vi har lige fået vores lille Julius hjem igen.

Det er simpelthen dagens bedste nyhed.....Ihhhh, hvor er jeg glad på
jeres vegne. Husker udmærket da jeg mistede min killing for 14 år siden
- stor sorg, han kom desværre aldrig hjem.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.