Niels Alfred Sørensen, f. 1896 i kbhvn.
Fra : Tom Stryhn

Dato : 10-10-03 15:36

Skulle der være nogen som kender denne person

Navn: Niels Alfred Sørensen
Født: 01.12.1896
Fødested: København
Stilling: Bryggeriarbeider
Bopæl: Houmands Alle 2
Fraskilt
Dødsdag: 13. november 1929
Dødssted: Fredriksberg Hospital
Dødsårsag: Forbrænding

Alle oplysninger modtages med tak

Med venlig hilsen
Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://www.tom-stryhn.dk
last update / sidst opdateret 09.10.2003

Fra : reb

Dato : 10-10-03 18:05

http://www.slektsbiblioteket.com/pages/eng/etterlysningervis.asp?id=2362

QueryID.: 2362
# of replies: 0
Created: 09/29/02 2:12:17 PM
Name: Niels Alfred Sørensen
Period: 1925 - 1930
County: København
Place: Ole Jørgensens Gade 14
Country: Danmark

Message: Han arbeidet ved et bryggeri. Var fraskilt. Omkom i en
ulykke/forbrenning den 13.11.1930.
Han hadde en sønn som ble bortadoptert. Jeg er hans norske datter.
Finnes det annnen slekt eller familie i Danmark? Eller noen som vet noe som
kan være av interesse?

Send email to: Grete Knudsen Skaret

If you at first dont succeed when parachuting, then it's not for you.

Half this game is ninety percent mental.

How do I set my laser printer to stun?

Dont feed the hand that bites you!

Awards are like haemorrhoids; sooner or later every asshole gets some.

There is more stupidity than hydrogen in the universe, and it has a longer
shelf life.