Mobilt internet abonnement
Fra : Claus Nielsen

Dato : 10-10-03 13:30

Hejsa !

Jeg har en bærbar og min mobil (6210) og bruger det til at tjekke mail
gennem CyberCity's friabonnement. Er tilmeldt HSCSD og det virker fint !

Nu tænkte jeg på at skifte mobil så jeg kan bruge GPRS. Men hvad med
opkaldstiden? Lige nu betaler jeg kun 85 øre/min jeg er opkoblet. Ved godt
jeg kun betaler for datamængden, men hvad med abonnementet?

Findes der andre gratis mobil modem abonnementer? Har tjekket hos TDC og
Get2Net.

Bare et par spørgsmål fra mig

mvh Claus Nielsen

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 10-10-03 13:42

"Claus Nielsen" <cnie02@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
: Hejsa !
:
[...]

Telmore har gratis abonnement på GPRS, og muligvis også CBB.

/ Benjamin

Fra : Claus Nielsen

Dato : 10-10-03 13:56

> Telmore har gratis abonnement på GPRS, og muligvis også CBB.
>
> / Benjamin

Jep ved jeg ! Har tilmeldt mig GPRS mens det var gratis
Men kræver det ikke et abonnement ved en ISP?

\Claus

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 10-10-03 14:02

: > Telmore har gratis abonnement på GPRS, og muligvis også CBB.
: >
: > / Benjamin
: >
: Jep ved jeg ! Har tilmeldt mig GPRS mens det var gratis
: Men kræver det ikke et abonnement ved en ISP?
:

Hmm .. u got me there .. det ved jeg faktisk ikke. Men gad godt vide det,
vil følge med i denne tråd og afvente kloge kommentarer

/ Benjamin

Fra : Morten Nielsen

Dato : 13-10-03 15:43

> : > Telmore har gratis abonnement på GPRS, og muligvis også CBB.

> : Jep ved jeg ! Har tilmeldt mig GPRS mens det var gratis
> : Men kræver det ikke et abonnement ved en ISP?

Telmore (eller egentlig er det jo TDC) er her din ISP.

/Morten

Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-10-03 14:28

> Men kræver det ikke et abonnement ved en ISP?

Nej.

Det kræver blot en POP3 e-mail-adresse. AFAIR.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 10-10-03 17:04

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Nej.

> Det kræver blot en POP3 e-mail-adresse. AFAIR.

Som SMTP bruger man eksempelvis "post.tele.dk" hos Telmore eller
"mail.sonofon.dk" hos CBB.

-cb

Fra : Aston Villadsen

Dato : 10-10-03 22:05

On Fri, 10 Oct 2003 15:28:16 +0200, "Christian Poulsen"
<deep@get2net.dk> wrote:

>Nej.
>
>Det kræver blot en POP3 e-mail-adresse. AFAIR.

Hvad betyder AFAIR?

Fra : Lars Christensen

Dato : 10-10-03 23:13

On Fri, 10 Oct 2003 23:04:55 +0200, Aston Villadsen
<aston@villadsen.com> wrote:

>On Fri, 10 Oct 2003 15:28:16 +0200, "Christian Poulsen"

>Hvad betyder AFAIR?

"As Far As I Remember". Noget i retning af "så vidt jeg husker" :)

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Ulrich

Dato : 10-10-03 21:16

> Hejsa !
>
> Jeg har en bærbar og min mobil (6210) og bruger det til at tjekke mail
> gennem CyberCity's friabonnement. Er tilmeldt HSCSD og det virker fint !

Må jeg spørge om hvad nummer man ringer til?
Jeg skal bruge et nummer, bare til alm opkald,
jeg har ikke noget HS eller GPRS.

--
Hygge Ulrich

Fra : Claus Nielsen

Dato : 11-10-03 16:25

> Må jeg spørge om hvad nummer man ringer til?
> Jeg skal bruge et nummer, bare til alm opkald,
> jeg har ikke noget HS eller GPRS.
>
> Hygge Ulrich

Til Cybercity friabonnement ringer jeg til 3510 0000 når jeg bruger min
mobil tlf. fra fastnet ringes der til et andet nr.1033 3336 1333.

Er der nogen der ved om der findes andre selskaber med gratis abonnement til
internetforbindelse via mobil tlf?

\Claus