Tele2 News
Fra : H.S.

Dato : 10-10-03 13:04

Kan det ikke lade sig gøre at bruge sit Tele2 abbonnement og benytte tele2
news server, selvom man er på f.eks. et TDC net ?

Hvis man nu gerne vil læse news, og man ikke lige er "derhjemme"

Fra : Calle.

Dato : 10-10-03 13:51

H.S. wrote:
> Kan det ikke lade sig gøre at bruge sit Tele2 abbonnement og benytte
> tele2 news server, selvom man er på f.eks. et TDC net ?
>
> Hvis man nu gerne vil læse news, og man ikke lige er "derhjemme"

så læs news på den server der det pågældende sted, det er de samme news du
får

--
Calle

Fra : H.S.

Dato : 15-10-03 14:28

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse

> så læs news på den server der det pågældende sted, det er de samme news du
> får

- Bortset fra at jeg kobler op via Jay-net - som ikke har news.....

Fra : Calle.

Dato : 15-10-03 14:36

H.S. wrote:
> "Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse

> - Bortset fra at jeg kobler op via Jay-net - som ikke har news.....

brug google's nyhedslæser

--
Calle