''Rigtig'' meditationsmusik
Fra : Michael H

Dato : 10-10-03 09:11

Hej med jer

Jeg søger en cd med ''rigtig'' meditationsmusik, og ikke de der
''no stress'' cd'er. Nogen der har nogen bud om hvad jeg skal gå efter ?

Michael

Fra : Jan Larsen

Dato : 10-10-03 09:24

Michael H <e36@pastil.dk> skrev:
>Hej med jer
>
>Jeg søger en cd med ''rigtig''
>meditationsmusik, og ikke de der
>''no stress'' cd'er. Nogen der har
>nogen bud om hvad jeg skal gå efter ?
>

>Michael

kunne være 'angel love' med Aeoliah

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 10-10-03 10:42

"Michael H" <e36@pastil.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
>
> Jeg søger en cd med ''rigtig'' meditationsmusik, og ikke de der
> ''no stress'' cd'er. Nogen der har nogen bud om hvad jeg skal gå efter ?
>

> Michael

Det er vel også lidt et spørgsmål om hvad man bedst reagerer på. Men prøv at
lede efter en CD med Stevie Be-Zet, der hedder "Archaic Modulation"...Den
virker for mig!

--
/Thomas Hillebrandt

....replace .kom with .com to get a valid address...

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 10-10-03 17:31

prøv på www.hjertemusik.dk.

--
Jacob

If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him
is "God is crying." And if he asks why God is crying, another cute
thing to tell him is "Probably because of something you did."

Fra : Gaby

Dato : 10-10-03 22:09

Hejsa

Jeg har fundet meget godt meditationsmusik via Fønix
http://dk.fonixmusik.com/main/prodlist

Varme hilsner
Gabrielle