UMTS
Fra : Mcisten

Dato : 10-10-03 07:47

Er det kun 3 der kommer med dette. Kommer tdc ikke med det og andre ?

Vi skulle jo gerne have lidt priskrig

Mvh Mcisten

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 10-10-03 08:39

"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> skrev i en meddelelse
> Er det kun 3 der kommer med dette. Kommer tdc ikke med det og andre ?
>
> Vi skulle jo gerne have lidt priskrig
>
> Mvh Mcisten

Jo der er solgt 4 licenser i DK
- TDC
- Orange
- TELIA
- 3

3 er bare først ude!

Læs mere her!
http://www.videnskabsministeriet.dk/cgi-bin/doc-show.cgi?doc_id=86550&doc_type=35&leftmenu=PRESSE

Fra : Claus E Beyer

Dato : 10-10-03 08:02

> Er det kun 3 der kommer med dette. Kommer tdc ikke med det og andre ?

> Vi skulle jo gerne have lidt priskrig

Nu synes jeg ikke at 3's priser ser så vanvittigt dyre ud. De vil dog sikre sig
at få mindst 50 kr. ind per kunde om måneden, og derfor har de kun lavet
abonnementer med inkluderet taletid. Jeg vil ikke hoppe på det nye smarte lige
med det samme. Jeg synes at telefonerne er for dyre og ufikse. Jeg håber i
stedet at datatjenester på eksempelvis gprs hos de "gamle" operatører vil falde
så meget i pris, at det kan bruges som en discount ADSL-forbindelse. Jeg håber
meget, at vi inden for en overskuelig tid, vil se enten gprs til 1,00 kr/MB
eller ubegrænset forbrug for ca. 150 kr/måned.

-cb

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-03 09:03

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message
> [...]
sikre sig
> at få mindst 50 kr. ind per kunde om måneden, og derfor har de kun lavet

Laveste abonnement er 149/md ikke per kvartal.

Henrik

Fra : Claus E Beyer

Dato : 10-10-03 09:14

"HRO >" <<not supplied> skrev i en meddelelse
> "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message

> Laveste abonnement er 149/md ikke per kvartal.

Så er det jo dyrt og bliver noget i nærheden af 3,00 kr/min.

-cb

Fra : Thomas Søe Holm

Dato : 10-10-03 10:08

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "HRO >" <<not supplied> skrev i en meddelelse
> sig

> Så er det jo dyrt og bliver noget i nærheden af 3,00 kr/min.
>
> -cb

Nej - hvis du ringer nok (altså kan bruge de hhv. 150, 300 eller 600
minutter pr. måned) bliver prisen hhv. 1 kr/min, 0,83 kr/min eller 0,75
kr/min. Det synes jeg egentligt ikke er galt.

Se iøvrigt min artikel: http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&p=1658&id=335

Med venlig hilsen
Thomas Søe Holm

Fra : Peter Rongsted

Dato : 10-10-03 15:32

"Thomas Søe Holm" <th@eaid.dk> wrote:

[snip]
> [...]
>minutter pr. måned) bliver prisen hhv. 1 kr/min, 0,83 kr/min eller 0,75
>kr/min. Det synes jeg egentligt ikke er galt.

Det gælder kun tale-opkald. Video-opkald koster 3 kr/min, når de
inkluderede slipper op.

Peter

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 10-10-03 18:55

Claus E Beyer wrote:
> [...]
> for en overskuelig tid, vil se enten gprs til 1,00 kr/MB eller
> ubegrænset forbrug for ca. 150 kr/måned.

En eller anden "3" boss sagde på 24Nordjyske at "3"'s mål var flatrate på
ADSL agtige vilkår.

\MK

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 10-10-03 18:55

Fra : Peter Rongsted

Dato : 10-10-03 09:55

"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> wrote:

>Er det kun 3 der kommer med dette. Kommer tdc ikke med det og andre ?

TDC, Orange og Telia fik (købte) også en licens til UMTS.

>Vi skulle jo gerne have lidt priskrig

Det får vi alligevel. 3 bliver nødt til at kunne konkurere med de andre
net, så prisen kan ikke være alt for meget højere end på GSM.

Peter