Vedr 3's hastigheder
Fra : s?ren christensen

Dato : 10-10-03 06:17

Hej

Sad og kiggede lidt på 3's hjemmeside.
De skriver følgende:

For 3's mobilkunder betyder det en båndbredde på op til 384 kb/s
(downlink) og 64 kb/s (uplink)

Er det kilobit eller kilobyte der snakkes om?
For hvis det er kilobit er 64kb/s da knap nok brugbart til levenende
video.
Men hvis det er kilobyte er det jo en enorm hastighed meget mere end
det bredbånd de fleste har hjemme.

Hva er det?

Venligst

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 10-10-03 06:34

"s?ren christensen" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> video.
> Men hvis det er kilobyte er det jo en enorm hastighed meget mere end

Det er Kbit

/Frank

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 10-10-03 06:39

master.clio@12move.dk (s?ren christensen) schrieb:
> [...]
> video.
> Men hvis det er kilobyte er det jo en enorm hastighed meget mere end

Hej Søren.

Et lille b hentyder på bit. Og den maksimale hastighed ved UMTS oplyses
med 2 Mbit/s, så 3 er vel ikke i stand til at sprænge denne grænse.

Mvh.

Rainer der venter på UMTS her i Tyskland Schöbe

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-10-03 10:42

s?ren christensen skrev:

>For hvis det er kilobit er 64kb/s da knap nok brugbart til levenende
>video.

Tja, skærmen på sådan en mobil er jo ikke fantastisk stor, 64 kilobit
i sekundet (svarende til en enkelt ISDN-kanal) er rigeligt tror jeg.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- nu også Siemens MC60 og C60 (samt M55, C55 og S55)

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 10-10-03 15:26

Lasse Hedegaard wrote:

> Tja, skærmen på sådan en mobil er jo ikke fantastisk stor, 64 kilobit
> i sekundet (svarende til en enkelt ISDN-kanal) er rigeligt tror jeg.

Det virker ganske fint og flydende.

Delayet er heller ikke ret højt.

\MK

Fra : Morten Klostergaard