Snuller er flyttet ind
Fra : Ghita

Dato : 09-10-03 23:07

Hej
For en uge siden fik vi vores ny lille misling. Min store datter har
døbt den snuller.
Det går over al forventning med Emma - Den gamle mis. Der har været et
enkelt lille sammenstod på andendagen, men det var hurtigt glemt. Emma
griber enhver chance til at snuse godt og grundigt, og noget vaskeri af
den lille bliver det også til. Helst når den lille sover !
Jeg "tror" at det er en pige. Det ser ikke ud til at der er nogle
kugler, men hvornår kommer de frem hvis det nu alligevel er en dreng ?
Kønnet spiller ingen rolle da hun alligevel skal neutraliseres; Jeg er
bare nysgerrig.
Nu er det nogle år siden jeg sidst har haft babymisling, og det er noget
af en omvæltning. Emma er meget kræsen og den ny spiser bare ALT. Vores
rod er der skåret kraftigt ned på, da det bare ikke kan få lov at rode i
fred mm.
Jeg har lige oprettet profil på hjemmesiden hvor der ligger billede af
hende i albummet.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_index.php?pr
ofile=593&limit_start=0&limit_user=15

--
God bagjul...
Ghita

---

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-10-03 06:05

"Ghita" <mammasine@bonbon.net> skrev i en meddelelse news:bm4lpj$2f$1@sunsite.dk...

> Hej
> For en uge siden fik vi vores ny lille misling. Min store datter har
> døbt den snuller.
få lov at rode i
> fred mm.
> Jeg har lige oprettet profil på hjemmesiden hvor der ligger billede af
> hende i albummet.
> ---

Ajj, hvor er hun bare kær!!

Man kan simpelthen kun holde af de små størrelser
- også selvom de er hyperaktive og ind imellem kan
drive en til vanvid og grå hår *gg*

mvh Eva