Kursus i FTM - slægtsbogen - i Dianalund l~
Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 09-10-03 22:25

Hej alle,

Der er fortsat nogle få pladser på dette kursus i Dianalund lørdag den
18.10.03.

Nedenfor er lidt praktiske oplysninger:

"Vi kan brygge kaffe og the og der er køleskab til de medbragte madpakker og
drikkelse.

Adressen er:

Stormly, Kolonivej, 4293 Dianalund

Kørselsvejledning:

Uanset om man kommer til Dianalund fra øst (København) eller vest

(Kalundborg) eller syd (Sorø/Næstved) så vil man komme til Dr. Sells Vej. På
syd-siden af denne, er der en indkørsel med 2 murede "piller" med lamper på.
Umiddelbart indenfor pillerne til højre ligger skolen - et 3 etagers rødt
hus, som hedder Stormly (hvilket står oven over indgangsdøren). P-plads er
indenfor pillerne, ca. 20 meter frem og til venstre."

Kurset starter kl. 10:00, og koster kr. 125,-, til dækning af
transportomkostninger. Betaling sker i løbet af kurset.

Kurset forventes at slutte omkring kl. 15-16:00.

Tilmelding sker via E-mail til undertegnede ole.bielefeldt@adslhome.dk

___________________
Ole P. Bielefeldt,
Ry
Fjern FJERNMIG i min E-mail adresse
FTM: www.familytreemaker.dk

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 09-10-03 09:42

Skal gruppen bruges til markedsføring af produkter, som her hvor Ole
Bielefeldt, kører brugerbetalt kurser, for et program der markesførers af
hans hustru?

I orden at fortælle, at et kursus afholdes, men når det lugter af
markedsføring mener jeg ikke det hører hjemme i denne gruppe, hvad mener
andre, det lugter lidt af skjult reklame.
"Ole P. Bielefeldt" <ole.bielefeldt@FJERNMIGadslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:3f85d22b$0$9730$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Sven Trønning

Dato : 10-10-03 11:07

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Skal gruppen bruges til markedsføring af produkter, som her hvor Ole
> Bielefeldt, kører brugerbetalt kurser, for et program der markesførers af
> hans hustru?

Spring det over hvis du ikke kan bruge det, men for dem der kan bruge det er
det da ok for mig.

mvh
Svenn Chr. Trønning
PS: jeg kan ikke bruge dette, men jeg har da været med til andre, Køge,
Vordingborg hvis det har haft min interesse.

Fra : Arne Feldborg

Dato : 11-10-03 08:25

"Sven Trønning" <sct@mail.tele.dk> skrev Fri, 10 Oct 2003 12:06:50 +0200

>Spring det over hvis du ikke kan bruge det, men for dem der kan bruge det er
>det da ok for mig.

Problemet er bare, at hvis vi alle postede det vi hver især syntes var
interessant så kunne det blive et kønt gedemarked. Bla. derfor findes
der regler for hvad der kan postes i de forskellige Usenet grupper.

Men helt generelt for alle dk-grupper (udenfor dk.marked.*) gælder altså
at kommercielle annoncer ikke er tilladt og ikke kan accepteres.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 10-10-03 12:04

Karl-Heinz Hansen skrev:

>I orden at fortælle, at et kursus afholdes, men når det lugter af
>markedsføring mener jeg ikke det hører hjemme i denne gruppe, hvad mener
>andre, det lugter lidt af skjult reklame.

Der er jo nogle slægtsforskere der mener, at enhver meddelelse er
velkommen, hvis den måske skulle interessere en forsker eller to.
På den måde kan grupper jo hurtigt blive ret rodede.

Jeg kan afsløre, at på søndag afholder Hvidbjerg kirke gudstjeneste,
hvor også slægtsforskere er velkomne.
Tilmelding er ikke nødvendig.
--
Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)

www.aner.dk/

Fra : Kai Eskildsen Møller

Dato : 10-10-03 20:46

> Jeg kan afsløre, at på søndag afholder Hvidbjerg kirke gudstjeneste,
> hvor også slægtsforskere er velkomne.
> Tilmelding er ikke nødvendig.
> --
Det lyder spændende. Det er virkelig en oplysning der vil noget.
Hvad tid foregår det?

Hilsen
Kai Eskildsen Møller

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 10-10-03 22:17

Kai Eskildsen Møller skrev:

>Det lyder spændende. Det er virkelig en oplysning der vil noget.
>Hvad tid foregår det?

Jeg mener, det starter ved 10-tiden og slutter med en bid brød og en
dram inden middag.

Fra : Tom Stryhn

Dato : 10-10-03 11:25

Hvorfor bruger Hr.Ole P. Bielefelt ikke denne mulighed som der henvises til på FTM's hjemmesiden
?????

Der er oprettet en brugergruppe hos Yahoo, hvor alle brugere af det danske program automatisk
inviteres til at deltage. Her udveksles tips & idéer. Herudover kan der hentes nyttige artikler om
brugen af programmet, og seneste sprogfil ligger til hentning her.

jeg er ikke bruger at det såkaldte "slægrsforskningsprogram "

Med venlig hilsen
Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://www.tom-stryhn.dk
last update / sidst opdateret 09.10.2003