Bubble Bobble som poly ringetone
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 09-10-03 19:56

Er der nogen der ved hvor subj. kan hentes ??

MVH

Morten Wulff Nielsen

Fra : DirectX

Dato : 09-10-03 20:27

"Morten Wulff Nielsen" <wulffnielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor subj. kan hentes ??

Ja

Mvh
C@ss

Fra : DirectX

Dato : 09-10-03 20:29

Whoops måske en URL vil hjælpe
http://arcadetones.emuunlim.com/amiga.htm

Mvh

Fra : Thorkild M. Bertelse~

Dato : 09-10-03 20:59

On Thu, 9 Oct 2003 20:56:23 +0200, Morten Wulff Nielsen wrote:

> Er der nogen der ved hvor subj. kan hentes ??
>
> MVH
>
> Morten Wulff Nielsen

BubbleBobble.mid i dk.binaer

/Thorkild

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 10-10-03 07:34

Mange tak nu har jeg så fået den hente, men hvordan f... får jeg den over på
min mobil (N6610) ?
Findes der et program der kan klare den slags ?

MVH

Morten

Fra : Teis Jacobsen

Dato : 10-10-03 09:36

f.eks. www.xgryde.dk
Der kan du uploade til siden, og downloade via wap til telefonen. Der findes
en del af den slags sider. Måske en der vil poste listen med links?

/Teis

Fra : Bach|DK|

Dato : 10-10-03 09:36

> Mange tak nu har jeg så fået den hente, men hvordan f... får jeg den
> over på min mobil (N6610) ?
> Findes der et program der kan klare den slags ?

Der findes mange programmer som kan hjælpe dig. Jeg bruger "Oxygen Phone
Manager". Men du kan også hente nokias officielle program "Nokia PC
Suite".

PC Suite:
http://www.nokia.dk/support/phones/6100/

Oxygen Phone Manager:
http://www.oxygensoftware.com/

--
Michael Bach

ICQ#: 56140045
OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Bach|DK|

Dato : 10-10-03 09:39

> Der findes mange programmer som kan hjælpe dig. Jeg bruger "Oxygen
> Phone Manager". Men du kan også hente nokias officielle program
> [...]

De to programmer skal selvfølgelig bruge en eller anden forbindelse til
telefonen. Jeg bruger infrarød. Det er ikke så dyrt. Koster ca. et par
hundrede kroner, men kan også bruges til mange telefoner nu til dags så
det kan betale sig i længden.