Hjælp til links effekter!
Fra : Morten Sørensen

Dato : 09-10-03 19:13

Jeg vil på følgende site: http://www.tune.dk/ms/test/index.htm gerne have,
at brugeren skal kunne se, hvilket link han/hun har klikket på. Så det
ligesom efterfølgende bliver markeret, f.eks. sådan her:

Topmenu: OM M-MERCHANDISE | Produkter | Kunder | Kontakt
Undermenu: Profil | FILOSOFI | Mission

Eksempelvis skal linket "Om M-Merchandise" have en grå baggrund, og hvis
brugeren så klikker videre på "Filosofi" skal denne være orange.

Hvordan laver jeg dette?

--
Mvh.
Morten

moso97ad-no-spam@yahoo.dk
(fjern -no-spam)

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 09-10-03 21:05

Morten Sørensen wrote:

> [...]
>
> Eksempelvis skal linket "Om M-Merchandise" have en grå baggrund, og hvis
> brugeren så klikker videre på "Filosofi" skal denne være orange.

Med en side til hver side, og på de forskellige sider er menuen stylet
forskelligt med CSS.
Du kan evt gøre det enkelt ved at have en menu hvor links er stylet på
en måde, og ikke links (som er den side man står på) på en anden.

Jeg bruger php til at generere siderne - det gør det lettere, men det er
dybest set det samme der er resultatet. Du kan evt se på menuen på
garion.dk, phonixfolk.dk eller folkclubfyn.dk

mvh

Jesper Brunholm