Telmores lange SMS defekt
Fra : Jimmy

Dato : 09-10-03 18:55

Hej

Mit problem består I hvis min telefon har været slukket og den samme person
sender flere lange SMS til mig.

Telefonen kan ikke sætte dem korrekt sammen, da Telmores udviklere har lavet
en fejl i programmeringen af User Data Headeren.

De skal indsætte et tilfældigt tal mellem 1 og 255, men sætter konsekvent 01
ind, hvilket gør det umuligt for telefonen at gruppere SMS fra samme person
korrekt, når der kommer flere.

Jeg har skrevet til support for snart to uger siden og da jeg rykkede i går,
fik jeg at vide, at har fået bekræftet fra teknikerne, at dette netop er
fejlen, men at de ikke har tid til at gøre noget ved det...

Har I andre problemer med at modtage lange SMS sendt fra Telmores WebSMS,
hvis telefonen har været slukket?

Mvh
Jimmy

Fra : Rasmus

Dato : 10-10-03 15:48

> Har I andre problemer med at modtage lange SMS sendt fra Telmores WebSMS,
> hvis telefonen har været slukket?

Jeg havde en generalt problem bare med at modtage beskederne, selv om
telefonen var åben. Også beskeder der var sendt fra en telefon. Telefonen
kan kun håndtere 1 kædet-sms besked i indbakken. Så var man nød til at
slette denne og defor sørge for at man fik tilsendt en sms besked. Nå en nye
SMS besked, så var modtaget fik man samtidig at vide at den restede besked
nu var tilstede.

Fra : Jimmy

Dato : 15-10-03 22:18

"Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> wrote in message
> [...]
lavet
> en fejl i programmeringen af User Data Headeren.

For en god ordens skyld skal det nævnes, at jeg i dag har konstateret, at
Telmore har rettet fejlen.

Tak for det.

Mvh
Jimmy