ringetone ?
Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 09-10-03 15:07

Hejsa
hvilket prog bruges til at oploade poly toner til feks nokia 3510i for jeg
syntes hverken oxzgen eller fonesync kan bruges.

Fra : Bach|DK|

Dato : 10-10-03 09:44

> Hejsa
> hvilket prog bruges til at oploade poly toner til feks nokia 3510i
> for jeg syntes hverken oxzgen eller fonesync kan bruges.
> mvh

Hvad er dit problem mere specificeret? Kan du få forbindelse til
telefonen med dit kabel/infrarød. Hvilke verisoner af programmer bruger
du. Mere information, tak!

--
Michael Bach

ICQ#: 56140045
OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 11-10-03 14:35

"Bach|DK|" <m_bach_f@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in message

> Hvad er dit problem mere specificeret? Kan du få forbindelse til
> telefonen med dit kabel/infrarød. Hvilke verisoner af programmer bruger
> [...]
jeg har kabel og forbindelse til tlf men mangler et program til at oploade
ringetoner med

Fra : Bach|DK|

Dato : 11-10-03 19:24

> jeg har kabel og forbindelse til tlf men mangler et program til at
> oploade ringetoner med

Jamen så er de programmer du nævner da fine. Oxygen, Fonesyns eller
Nokia PC Suite!

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 12-10-03 18:28

> Jamen så er de programmer du nævner da fine. Oxygen, Fonesyns eller
> [...]
ok så kommer den sidste oplysning det skal bruges til en nokia 3510i under
win xp