CBB Advarsel ved overflytning.....
Fra : Henrik Andersen

Dato : 09-10-03 14:42

Hej!

Jeg har flyttet mit nummer fra cbb til telmore,
og jeg kan stadigt ringe fra det gamle kort
men ikke sende beskeder.

De udbetaler IKKE det der er tilbage på kortet,
så der skal åbenbart ringes for beløbet i stedet for.

Bare så i ved det i tilfælde af flytning FRA cbb....

Mvh Henrik

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 09-10-03 14:55

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så der skal åbenbart ringes for beløbet i stedet for.
>
> Bare så i ved det i tilfælde af flytning FRA cbb....

Jeg er ret overbevist om at de SKAL udbetale resterende beløb.

Mvh

Frank

Fra : myname@myname.dk

Dato : 09-10-03 16:00

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> så der skal åbenbart ringes for beløbet i stedet for.
>
> Bare så i ved det i tilfælde af flytning FRA cbb....

Hvorfor er du dog flyttet fra CBB til Telmore? Sender du aldrig MMS?

Fra : Henrik Andersen

Dato : 09-10-03 16:02

Næe, blev træt af at kammeraterne ikke kunne modtage...

Venter på 3 får ordentlige priser og 3G telefoner er udbredt,
SÅ er MMS vist ikke SÅ vigtigt mere...

P.S. 3 har åbnet for deres net IDAG!!!

Fra : myname@myname.dk

Dato : 09-10-03 17:27

> [...]
> så der skal åbenbart ringes for beløbet i stedet for.
>
> Bare så i ved det i tilfælde af flytning FRA cbb....

Det fremgår jo klart af vilkårene hos CBB, at "14 dage efter
gyldighedsperiodens udløb kan den resterende saldo, mod et gebyr på 50 kr.
udbetales eller overføres til et andet CBB Mobil nummer. "

Har du bedt dem om at få beløbet udbetalt?

Fra : Henrik Andersen

Dato : 09-10-03 20:16

Nej da, og der er heller ikke gået 14 dage og
det ene nummer jeg har flyttet er under 50 kr og
det andet kun lidt over, stoler jo ikke på dem der inde ved cbb...

Mvh Henrik

Fra : Peter

Dato : 10-10-03 09:12

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote in message news:<5uihb.4725$jf4.208401@news000.worldonline.dk>...
> Nej da, og der er heller ikke gået 14 dage og
> det ene nummer jeg har flyttet er under 50 kr og
> det andet kun lidt over, stoler jo ikke på dem der inde ved cbb...

Nårh, nej. Dem inde ved CBB Mobil er ikke til at stole på.
De snyder og bedrager, og de giver sikkert også små børn forgiftet saftevand

- Jeg tror skam roligt du kan stole på dem.

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Peter

Dato : 10-10-03 15:59

Hej Henrik,

Får at få pengene retur skal du bare skrive en brev til deres
kundeservice, hvori du skriver at du ønsker beløbet overføret til din
bankkonto. Skriv dit reg nr & konto nr. så får du pengene retur inden
14 dage.. Det gjorde jeg, og fik mine 115,- retur. Ingen problemer.

Mvh

Peter

Fra : Henrik Andersen

Dato : 12-10-03 12:52

"Peter" <1919@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bankkonto. Skriv dit reg nr & konto nr. så får du pengene retur inden
> 14 dage.. Det gjorde jeg, og fik mine 115,- retur. Ingen problemer.

Jeg synes det er indlysende at man - uden at skrive det til dem - bør
have sine penge når man ikke har mere med dem at gøre...

Da jeg prøvede at flytte fra telmore kom der AF SIG SELV en check på
beløbet...

Mvh Henrik

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-10-03 12:51

On Sun, 12 Oct 2003 13:51:34 +0200, "Henrik Andersen"

Hvor lang tid ventede du så på den?
Flemming Jacobsen

Fra : Henrik Andersen

Dato : 13-10-03 13:06

Ikke ret længe, husker det ikke præcist.

Men ikke noget jeg var utilfreds med...

Mvh Henrik

Fra : Henrik Andersen

Dato : 12-10-03 12:50

"Peter" <bruneivan@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nårh, nej. Dem inde ved CBB Mobil er ikke til at stole på.
> De snyder og bedrager, og de giver sikkert også små børn forgiftet

Det skal jeg ikke kunne udelukke

> - Jeg tror skam roligt du kan stole på dem.

Det tror jeg ikke, ved ikke hvorfor jeg skulle, har skrevet dem 9!!!!!!!!!
mail for et ½ siden,
INGEN af dem er blevet besvaret endnu...

De er heller ikke sønderligt aktive her i gruppen, selv om det er et
indlysende behov...

Mvh Henrik

Fra : myname@myname.dk

Dato : 10-10-03 13:19

> [...]
> det ene nummer jeg har flyttet er under 50 kr og
> det andet kun lidt over, stoler jo ikke på dem der inde ved cbb...

Hvorfor skriver du et så useriøst indlæg?

Fra : Oros

Dato : 10-10-03 16:07

myname@myname.dk wrote:
> Hvorfor skriver du et så useriøst indlæg?

Du overtog til dato helt klart førstepladsen for HELE dk.hierakiet tror
jeg...
Intetsigende, anonym og bare irriterende.

--------------------------
/| /| |
||__|| | Please don't
/ O O\__ feed
/ \ the trolls
/ \ \
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk

Fra : Henning Lund

Dato : 10-10-03 15:47

Henrik Andersen skrev:
> Nej da, og der er heller ikke gået 14 dage og
> det ene nummer jeg har flyttet er under 50 kr og
> det andet kun lidt over, stoler jo ikke på dem der inde ved cbb...

Og du fatter stadig ikke pointen ?
> [...]
kr.
> udbetales eller overføres til et andet CBB Mobil nummer. "

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk