Fyringsolie!
Fra : Ukendt

Dato : 09-10-03 09:47

Er der nogen der ved om tankstationerne er begyndt at farve fyringsolien eller
om det endnu en gang er udskudt???

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:193.162.11.231)

Fra : Thomas²°°³

Dato : 09-10-03 11:18

<Jens Lyn> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om tankstationerne er begyndt at farve fyringsolien
eller
> om det endnu en gang er udskudt???

Det sidste jeg har hørt, er at det træder i kraft den 1. november i år.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-10-03 16:28

Thomas²°°³ wrote:

> [...]

Findes der ikke en kur, der kan fjerne den farve fra fyringsolien igen.
Altså - fjerne farven, der sidder tilbage i motoren..?

--
Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 09-10-03 23:40

Thomas²°°³ wrote:
:: Det sidste jeg har hørt, er at det træder i kraft den 1. november i
:: år.

Korrekt, det træder i kraft om 3 uger........det bliver et
(sundhedsskadeligt) helvede.

M.v.h.

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 12-10-03 00:04

Yes, min fader som er landmand og også kan få diesel til billigere penge (
uden så meget afgift ) har netop fået et brev hvor i det oplyses at der fra
den 1 nov. vil komme farve i olien.

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Henrik B.

Dato : 12-10-03 00:15

Lars Bisgaard wrote:
:: Yes, min fader som er landmand og også kan få diesel til billigere
:: penge ( uden så meget afgift ) har netop fået et brev hvor i det
:: oplyses at der fra den 1 nov. vil komme farve i olien.

Så lad mig gætte: Han skal have sin(e) tank(e) fyldt inden 1/11?

M.v.h.

Fra : claus b. p.

Dato : 15-10-03 12:56

> Er der nogen der ved om tankstationerne er begyndt at farve fyringsolien
> eller
>
> Det sidste jeg har hørt, er at det træder i kraft den 1. november i år.

Så kan man fremover sende røgsignaler i farver fra sin oliebrænder!

/Claus