Bil lugter
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 08-10-03 23:56

En escort mk3
Gammel spand, ja.

Har fået ny tank.
Svigermor klager over at den stadig lugter og det gør den da også. SORT røg
giver den.

Hun påstår endvidere at den har brugt ½ tank på 70 km....

MEN... den drypper ikke! Jeg har haft den over grav og der er INGEN
utætheder at se nogen vejne (mht til benzin i hvert fald ;) )

Hvor kan det så blive af? Det lugter af benzin, men vi kan bare ikke hitte
ud af hvorfor!

Nogen bud?

Fra : NEWS

Dato : 09-10-03 06:12

Lyder som fejl i karburatoren evt chokeren er defekt.
Poul