Forbindelse til bagrude i Fiat
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 08-10-03 18:50

Hej...

Jeg har en Fiat Brava hvor jeg har lidt problemer med min bagrudevisker og
elbagrude. Den anden dag stoppede skidtet med at virke, men da jeg åbnede og
lukkede bagsmækken igen fungede alt som det skulle. I dag røg forbindelsen
så igen og nu kommer den ikke tilbage. Hvis jeg tænder elbagruden nu mens
klappen er lukket og der er forbindelse mellem de metalstykker strømmen går
igennem siger den er sjov snurrelyd. Der kommer altså strøm igennem....hvad
kan det være? Fugt måske? Andre der har haft problemet?

--
Mvh,
Lars Bjerregaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 27-10-03 18:44

On Wed, 8 Oct 2003 19:50:07 +0200, "Lars Bjerregaard"
<larsb@softhome.net> wrote:

>Jeg har en Fiat Brava hvor jeg har lidt problemer med min bagrudevisker og
>elbagrude. Den anden dag stoppede skidtet med at virke, men da jeg åbnede og
>lukkede bagsmækken igen fungede alt som det skulle.

Bagrudeviskeren er et svagt punkt på din bil - der løber vand ind i
mekanikken ved viskerens aksel. Ovenstående fejl tyder dog mere på
manglende stel, så check stelforbindelsen i klappen.

/Mogens