Hvornår kommer Depeche mode
Fra : Jakob Hansen

Dato : 11-04-01 03:13

Er der nogen der kender tid og sted for Depeche modes koncert i
Danmark? Så vidt jeg kan se i deres koncertkalender må det blive
mellem den 19/9 og 24/9 (begge inc.), men nogen der ved noget præcist?

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Nitz

Dato : 11-04-01 12:15

"Jakob Hansen" <dellepude@remove_this.mailme.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Det bliver søndag d. 23. september i Parken.
Billetter bliver sat til salg på udgivelsesdatoen for Exciter, d. 14. maj.
MVH
Nitz

Fra : Jakob Hansen

Dato : 12-04-01 01:49

On Wed, 11 Apr 2001 13:15:13 +0200, "Nitz" <nitz@post.cybercity.dk>
wrote:

>Det bliver søndag d. 23. september i Parken.
>Billetter bliver sat til salg på udgivelsesdatoen for Exciter, d. 14. maj.

Tak til jeg begge

Så skal der bare ventes.......

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Uffe Holst

Dato : 11-04-01 12:16

In an article of 11 Apr 2001 Jakob Hansen wrote:

> Er der nogen der kender tid og sted for Depeche modes koncert i
> Danmark? Så vidt jeg kan se i deres koncertkalender må det blive
> mellem den 19/9 og 24/9 (begge inc.), men nogen der ved noget præcist?

23. september i Parken, så vidt jeg ved.

--
Uffe Holst