Sms til sverige igen !!
Fra : ll

Dato : 08-10-03 17:02

Kan det passe at det første nul (0708xxxxxx) skal væk når man skriver 0046
eller +46 før nummert, hvis man vil sende en sms til Sverige ??
(+460708xxxxxx eller +46708xxxxxx)

/Jesper

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 08-10-03 17:31

ll <ll@ee.dk> schrieb:
> [...]
> 0046
> eller +46 før nummert, hvis man vil sende en sms til Sverige ??

Som det blev skrevet tidligere: +46708xxxx

Fra : ll

Dato : 08-10-03 21:18

"Rainer Schöbe" <rainer.nyhedsgruppe.schoebe@gmx.de> skrev i en meddelelse

> Som det blev skrevet tidligere: +46708xxxx

Tak for det, men der var jo lidt uenighed om der skulle nul med eller ikke,
så nu prøver jeg for 3 gang ) så må vi håbe at den kommer derover.

/Jesper

Fra : Janner

Dato : 09-10-03 06:17

> Tak for det, men der var jo lidt uenighed om der skulle nul med eller
ikke,
> så nu prøver jeg for 3 gang ) så må vi håbe at den kommer derover.
>
> /Jesper

Som sagt før prøv dog at kald nummeret op får du fat i personen har du ramt
det rigtige nummer

/Jan

Fra : Knud Berggreen

Dato : 09-10-03 23:14

On Wed, 8 Oct 2003 22:17:57 +0200, "ll" <ll@ee.dk> wrote:

>Tak for det, men der var jo lidt uenighed om der skulle nul med eller ikke,
>så nu prøver jeg for 3 gang ) så må vi håbe at den kommer derover.

Når man ringer til udlandet så skal man som hovedregel altid
ignorere nuller der står først i telefonnummeret. Da
manSMSer til et telefonnummer vil det logisk set være det
samme der gælder der.

/Knud

Fra : ll

Dato : 10-10-03 22:12

> [...]
> ignorere nuller der står først i telefonnummeret. Da
> manSMSer til et telefonnummer vil det logisk set være det

Hej

Tak for svar. Det virker. Hun har skrevet tilbage )