Telmore's 32-bit SIM-Kort
Fra : Niels T

Dato : 08-10-03 14:20

Hejsa NG!

Er der nogle som ved, hvad man præcist får ud af et 32-bit SIM-kort?
Telmore skriver bare "hastighed og kapacitet"

Mvh Niels

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-10-03 14:41

Niels T skrev:

>Er der nogle som ved, hvad man præcist får ud af et 32-bit SIM-kort?
>Telmore skriver bare "hastighed og kapacitet"

Det er vidst også tilfældet, kapacitet i hvert fald.

Det undrer mig, at Telmore ikke i samme omgang har lavet en
tank-op-mulighed fx via SIM Toolkit, altså direkte fra telefoner med
de nye SIM-kort.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- nu også Siemens MC60 og C60 (samt M55, C55 og S55)

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 08-10-03 15:48

Lasse Hedegaard wrote:

> Det undrer mig, at Telmore ikke i samme omgang har lavet en
> tank-op-mulighed fx via SIM Toolkit, altså direkte fra telefoner med
> de nye SIM-kort.

Der kan fuskes.

\MK

Fra : sko12345

Dato : 08-10-03 15:55

Lasse Hedegaard wrote:

> Det undrer mig, at Telmore ikke i samme omgang har lavet en
> tank-op-mulighed fx via SIM Toolkit, altså direkte fra telefoner med
> de nye SIM-kort.

Det undrer egentligt også mig, ikke fordi jeg er Telmore kunde, men
fordi jeres elske-at-hade-firma, CBB tilbyder en sådan service. Det er
da underligt, at "det eneste ordenlige teleselskab" (fnis) ikke kan
tilbyde en så simpel service.

http://www.kandu.dk/

Fra : Nic

Dato : 08-10-03 17:23

> http://www.kandu.dk/

Intet irriterer mig mere... (pånær warming og gerner...)

Fra : sko12345

Dato : 08-10-03 17:59

"Nic" skrev d. 08-10-03 17:23 dette indlæg :

> Intet irriterer mig mere... (pånær warming og gerner...)

Trist liv at have hvis der ikke skal mere til at bringe dit pis i kog.

På en bærbar over en GPRS-forbindelse, er Kandu lidt lettere at
håndtere, end at skulle hente alt der bliver postet via newsreader. Men
det er blot min mening.

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-10-03 23:38

"sko12345" <sko12345.news@kandu.dk> wrote in

> På en bærbar over en GPRS-forbindelse, er Kandu lidt lettere at
> håndtere, end at skulle hente alt der bliver postet via
> newsreader. Men det er blot min mening.

Noget tyder på du bruger en dårlig reader så.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : sko12345

Dato : 09-10-03 08:48

"Henrik Stidsen" skrev d. 08-10-03 23:38 dette indlæg :
> Noget tyder på du bruger en dårlig reader så.

Jeg bruger mozillas. Den er ok. Kender du en bedre???

Problemet er nok nærmere, at jeg abonnerer på for mange newsgroups.

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-10-03 17:57

> Jeg bruger mozillas. Den er ok. Kender du en bedre???
>
> Problemet er nok nærmere, at jeg abonnerer på for mange newsgroups.

Det kan også være problemet, hvis du kun henter headers ned (og altså
ikke alle artiklerne) så er det nok ikke readeren den er gal med.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 08-10-03 18:09

On Wed, 8 Oct 2003 18:23:16 +0200, Nic wrote:

> Intet irriterer mig mere... (pånær warming og gerner...)

Me2

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen