Bilfreaks subkulturen...
Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 08-10-03 14:32

Hej

Hermed et indlæg som måske er lidt OT, men jeg håber i ikke tager det ilde
op.
Jeg leder efter en indgang til den subkultur der er omkring biler, specielt
dem der kører gaderæs og laver brænder "træf". Og hvad man ellers har hørt
om af ballade. Kort sagt, bil glade folk, der styler deres biler, og er med
på beatet..

- Nej, jeg er ikke fra bagmandspolitiet
Vi er 5 gutter fra Århus universitet (Informationsvidenskab) - der skal lave
et design projekt til denne målgruppe.
Så hvis der er nogen der kender nogen, eller måske selv har en bil der er
stylet, eller har en fed idé til hvad man lige står og mangler (ud over
penge:), eller kender et godt website for bilfreaks - så sig noget.

Mvh
Kristoffer
ps. Alt materiale bliver behandlet fortroligt, hvis du/i ønsker det.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-10-03 15:56

Kristoffer Lippert wrote:

> Vi er 5 gutter fra Århus universitet (Informationsvidenskab) - der
> skal lave et design projekt til denne målgruppe.

Hej Kristoffer

En begyndelse kunne være at kontakte bestyrelsen i "Klub Striben".

http://www.klub-striben.dk/

De er godt nok hovedstadsbaseret, men de arbejder jo netop for ordnede
forhold til "subkultur´en".

/ Jan W Nielsen, journalist..

Fra : Peter G C

Dato : 08-10-03 16:46

In news:3f840e54$0$7940$ba624c82@nntp04.dk.telia.net,
Kristoffer Lippert <krl@imv.au.dk> typed:

[klip]

> [...]
> der er stylet, eller har en fed idé til hvad man lige står og mangler
> (ud over penge:), eller kender et godt website for bilfreaks - så sig

Prøv her: http://www.stribenaalborg.dk- de er til at tale med

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Thomas Krath

Dato : 08-10-03 18:49

> (ud over penge:), eller kender et godt website for bilfreaks - så sig
> noget.

www.need4speed.dk
www.klub-striben.dk
www.hi-speed.dk
www.vagcars.dk
www.opelpower.dk
.... mv.

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 08-10-03 22:41

Tak for henvisningerne. Dem kigger jeg lidt på.

Er der nogen der ved noget om hvad der foregår i Århus ? - om der er noget
specifikt for århus eller omegn?

Mvh
Kristoffer