Ny Michael Jackson single...
Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 08-10-03 09:57

Hejsa...

Ved ikk om nogen af jer allerede har hørt det lille klip af MJ's nye
kommende
single "One More Chance", som blev spillet på P3 i går.

Ellers kan i som er nysgerrige lytte her:
http://www.dr.dk/p3/3musiknyheder/media/lyd/nyhederPM.ram

Fortæl venligst jeres mening. Jeg håber og tror, at den nok skal blive et
hit,
for den lyder til at være en smuk ballade.

Hilsen

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Uffe Holst

Dato : 08-10-03 12:47

In an article of 8 Oct 2003 GREGERS HANSEN wrote:

> Fortæl venligst jeres mening. Jeg håber og tror, at den nok skal blive et
> hit, for den lyder til at være en smuk ballade.

Tænkte netop på dig, da de begyndte at spille klippet på P3 :))

14 sekunder er ikke meget at bedømme noget ud fra, og de par gange jeg
efterhånden har hørt P3 spille den var det da vist mest andre folk på et
eller andet omkvæd, man hørte.

Min umiddelbare mening baseret på disse 14 sekunder hørt nogle få gange er,
at den mangler det bid, som hans sange normalt har. Selvom Michael Jackson
ikke er min største kop te, må jeg da vedgå, at hans sange normalt har et
særligt bid og er pågående på en eller anden måde. Det syntes jeg totalt,
at denne nye sang manglede.

Men lad os høre hele sangen, når den engang dukker op. Kender jeg P3 ret,
så vil de alligevel spille den til hudløshed, så man hurtigt bliver træt af
den, hvad enten den er god eller dårlig. Så man skal i hvert fald nok få
den hørt.

--
Uffe Holst

Fra : Flemming N.

Dato : 08-10-03 15:54

On Wed, 8 Oct 2003 10:56:42 +0200, "GREGERS HANSEN"
<gregers@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Fortæl venligst jeres mening. Jeg håber og tror, at den nok skal blive et
>hit,for den lyder til at være en smuk ballade.

Jeg har hørt for lidt af den til at sige om den bliver et hit, det
lyder til at værer et ok nummer måske lidt for meget r'n'b agtigt
til min smag, men vi må se når hele nummret dukker op.

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -