Eftermontering af klima i Alfa 156
Fra : Ukendt

Dato : 07-10-03 18:53

Hej,

Jeg vil gerne eftermontere et klimaanlæg i min 156'er, men det er jo kæmpedyrt,
hvis alt skal købes fra nyt.
Jeg tænkte derfor på, om det evt. kan betale sig, at finde stumperne os en
ophugger, og så få sat det på nede hos værkstedet. Spørgsmålet er så, om det er
stumperne eller arbejdslønnen som er det dyreste, og kan det overhovedet betale
sig?
Det skal lige siges, at grunden til at det skal i, er at jeg prøver at sælge
bilen, hvilket har vist sig at være totalt umuligt, selvom jeg går kr. 20.000
under den billigste på markedet. Så snart folk hører at den ikke har klima, mister
de fuldstændigt interessen.
Kan jeg finde en måde at gøre det for under 10.000, så må det blive metoden...

Mvh
Christian

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.93.55.39)

Fra : K

Dato : 08-10-03 22:22

Hvis du er villig til at gå 20.000 under billigste - så er der vel stadig
forretning i at få det monteret for de ca. 15.000, det normalt koster
istedet???

Fra : K

Dato : 08-10-03 22:22