gejl til Passat
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 07-10-03 18:35

jeg skal bruge nogle baglygter med hvide blink til en Passat St.car årg 93,
det er den model som køre fra 88 - 93

har været ved en del forsk forretning som sælger den salgs, men alle melder
pas

er der en som har et godt bud hvor det kan findes

eller ved hvor der findes et godt VW ophug

Mvh Jesper

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-10-03 21:00

www.bilting.dk i Silkeborg?

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.cf-offroad.dk/alarm - 2vejs bilalarm m. fjernstart & turbotimer - nedsat 30%

Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 09-10-03 18:30

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-03 16:11

> [...]
93,
> det er den model som køre fra 88 - 93
>
> har været ved en del forsk forretning som sælger den salgs, men alle

Jeg tror desværre ikke det er lavet til den model, VW lavede selv nogle
sort/røde som jeg har på min egen Passat. Det sad på nogle speciel modeller
f.eks "Arriva".
Derudover laver In-Pro nogle helt mørktonede baglygter til den.

Jeg har gennemkigget alle mine Hella, In-Pro og D&W kataloger ingen af dem
har hvid/røde baglygter på programmet.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 11-10-03 19:17

> [...]
modeller
> f.eks "Arriva".
> Derudover laver In-Pro nogle helt mørktonede baglygter til den.

okay hvor kan jeg købe de mørltonede henne til stc.???