Tele2 reklame spørgsmål
Fra : rene

Dato : 07-10-03 17:55

hej

jeg er lidt nysgerig tele2 siger de giver dobbelt hastighed gratis.
eller er det kun mig der forstår deres reklame sådan ?

René

Ps.det kunne nemlig være kanont med 4mbit/1mbit til 600kr

Fra : Stig Sørensen

Dato : 07-10-03 18:41

"rene" <ener_h@hotmail.com> wrote in message
> hej
>
> jeg er lidt nysgerig tele2 siger de giver dobbelt hastighed gratis.
> eller er det kun mig der forstår deres reklame sådan ?
>
> René

Tilbudet gælder desværre ikke for kunder der har benyttet af deres første
kampagne pris.

mvh
Stig

Fra : Rene Larsen

Dato : 07-10-03 19:28

> Ps.det kunne nemlig være kanont med 4mbit/1mbit til 600kr

Så kommer det her fra kig lige omkring og se hvilke tilbud tilbuddet giver
så vil du opdage den hastighed du fremtoner, har tele2 slet ikke

Altså de udbyder pt iflg tilbuddet højest 2048/512

Så vær lidt realistisk og læs reklamerne igennem (ved godt at de ikke på tv
annoncerer specifikt med de udbudte hastigheder) men du har vel internet til
at gå ind på deres side.

Sund fornuft

Mvh

Rene

Fra : rene

Dato : 08-10-03 02:57

"Rene Larsen" <rene.larsenFJERNXXXDETTE@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Sund fornuft
så siger vi det
men må sige det kunne være man skulle til at lave reklamer efter hvad jeg
forstår kan jeg jo love hvad som helst unden at blive hængt up på det.

rene

Fra : Rene Larsen

Dato : 08-10-03 06:38

> så siger vi det
> men må sige det kunne være man skulle til at lave reklamer efter hvad jeg
> forstår kan jeg jo love hvad som helst unden at blive hængt up på det.

du virker vist skuffet....

men lad det nu ligge ring til tele2 og brok dig.

Mvh

Rene