Topkvalitet
Fra : Lyrik

Dato : 07-10-03 17:18

Har lige skiftet til et Chaintech Apogee 7NJL1 socket A ATX.
"My God! Hvilken kvalitet"!
Jeg behøvede vel egentlig kun at sige at alt metal på bundkortet er forgyldt
med 24 karat guld!
Ingen irrede forbindelser her.
Komponenterne er lagt ud så flot at du kan lægge en lineal efter dem.
Medfølgende:
2 runde luksus IDEkabler,-dobbelte!
1 rundt floppykabel.
Frontbox med audio og 4 usbstik.
2 runde usb-kabler med samlede stik.
Surround stereo hovedtelefoner.
Norton software.
Modificerede IDE-drivere som booster systemet.

* * * * *

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-03 17:54

Lyrik wrote:
> [...]
> med 24 karat guld!
> Ingen irrede forbindelser her.
> Komponenterne er lagt ud så flot at du kan lægge en lineal efter dem.

Eye-candy.

> Norton software.

Yeah, giver en falsk fornemmelse af tryghed hvis man er blandt de første
10.000 (ca.) Windows-brugere der rammes af en ny virus/orm.

> Modificerede IDE-drivere som booster systemet.

Non-standard drivere, lækkert (bedre chance/risiko for datakorruption).

Fra : Lyrik

Dato : 07-10-03 23:53

"Jens C. Hansen [Odense]" <"usenet[±]greylion[=]dk"> wrote in message

> [...]
> 10.000 (ca.) Windows-brugere der rammes af en ny virus/orm.

> Non-standard drivere, lækkert (bedre chance/risiko for datakorruption).
+++++++++++++++++++++++++++++++++
Det var godt nok en sur bøvs der kom der!))

Hilsen
Jens

Fra : Henrik

Dato : 10-10-03 22:23

"Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> skrev i en meddelelse

> "Jens C. Hansen [Odense]" <"usenet[±]greylion[=]dk"> wrote in message
> forgyldt

> +++++++++++++++++++++++++++++++++
> Det var godt nok en sur bøvs der kom der!))

lol. Ja, sådan er det i jantelovs Danmark. Der skal ikke så meget til. Bare
man fortæller, at man har købt et bundkort, som man er glad for, er der
straks en klovn, som skal prøve at jorde en. Det er svært at få noget
positivt ud af. Jeg plejer bare at grine af dem.

Men tillykke med bundkortet da.

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-03 08:38

Lyrik wrote:

> Det var godt nok en sur bøvs der kom der!))

Er sandheden ilde hørt?