E-mail fra en Sonofon mobil?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 07-10-03 14:57

Hvordan er det nu at man sender en e-mail fra en Sonofon mobil?

Det er det nummer som er 200 hos TDC, 999 hos Orange og 1010 hos Telia som
jeg tænker på.

-cb

Fra : Cox

Dato : 07-10-03 15:08

On Tue, 7 Oct 2003 15:56:56 +0200, Claus E Beyer wrote:

> Hvordan er det nu at man sender en e-mail fra en Sonofon mobil?
>
> Det er det nummer som er 200 hos TDC, 999 hos Orange og 1010 hos Telia som
> jeg tænker på.
>
> -cb

http://www.winhelp.dk/95e18.htm

Siden er lidt smågammel, så jeg kan ikke sige om nummeret stadig er det
samme.

TC

Fra : myname@myname.dk

Dato : 07-10-03 16:31

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message
> Hvordan er det nu at man sender en e-mail fra en Sonofon mobil?
>
> Det er det nummer som er 200 hos TDC, 999 hos Orange og 1010 hos Telia som
> jeg tænker på.
>
> -cb

Det er ikke muligt at sende en SMS til e-mail, da denne service er lukket.

Men man kan sende en MMS til en e-mail adresse - det giver også mulighed for
at sende en meget længere meddelelse end med det gamle SMS-til-email system.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 07-10-03 16:50

<myname@myname.dk> skrev i en meddelelse
> "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message

> Det er ikke muligt at sende en SMS til e-mail, da denne service er lukket.

Jeg mener da kun at det er e-mail til SMS, som selskaberne har lukket.

-cb

Fra : joke

Dato : 07-10-03 17:00

Email
"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en > Jeg mener da kun at det
er e-mail til SMS, som selskaberne har lukket.

sonofon har forwarding hvis du har et abb ved dem men kun fra din mail
adresse hos dem og til dit sonofon mobil nummer og det virker hurtigt

Hilsen

Johnny

Fra : myname@myname.dk

Dato : 07-10-03 17:25

> <myname@myname.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener da kun at det er e-mail til SMS, som selskaberne har lukket.
>
> -cb

Jo, Sonofon har lukket for "SMS til e-mail". Dog kan kunder med Sonofon
Internet modtage varsling om nye e-mails via SMS med angivelse af afsender
og subjekt.

Nej, ikke alle selskaber har lukket for "e-mail til SMS" - fx er "e-mail til
SMS" stadig muligt hos Telia (xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk).

Fra : Brian

Dato : 07-10-03 18:27

> Jo, Sonofon har lukket for "SMS til e-mail". Dog kan kunder med Sonofon
> Internet modtage varsling om nye e-mails via SMS med angivelse af afsender
> og subjekt.
Lige et spørgsmål ?, hvor sætter man det op ?.
Jeg har Sonofon internet, men har ikke kunne find hvor det skal sættes op ?.

Mvh. Brian

Fra : myname@myname.dk

Dato : 07-10-03 20:00

"Brian" <b_denmark@hotmail.com> wrote in message
> Lige et spørgsmål ?, hvor sætter man det op ?.
> Jeg har Sonofon internet, men har ikke kunne find hvor det skal sættes op
?.

> Mvh. Brian

Du skal udfylde et felt på kontrakten vedr. varsling, når du opretter
abonnementet.

Fra : Brian

Dato : 08-10-03 15:25

> Du skal udfylde et felt på kontrakten vedr. varsling, når du opretter
> abonnementet.

OK, tak skal du have. Nu har jeg godt nok aldrig lavet nogen kontrakt med
Sonofon, det hele blev ordnet via mail. Jeg har end ikke modtaget deres
vilkår for abonnementet !.
Det kunne være man skulle ringe til dem en dag hvor man har god tid, til at
høre lidt pause musak !.

Mvh. Brian