Skærme
Fijala 3554
Ccet skærm
Fra : Jens Olsen

Dato : 07-10-03 14:35

Er der nogen der har noget ufordelagtigt at sige om en:

Ccet 17" TFT-skærm

som jeg har set hos Fona?

Jeg kan ikke finde noget om den på nettet.

Jens

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 07-10-03 15:48

Jens Olsen wrote:

> Er der nogen der har noget ufordelagtigt at sige om en:
>
> Ccet 17" TFT-skærm
>
> som jeg har set hos Fona?
>
> Jeg kan ikke finde noget om den på nettet.

Det er vel negativt i sig selv, så kan man jo ikke håbe på meget supoort
og den slags.

Mvh

Bruno

Fra : Jens Olsen

Dato : 07-10-03 20:51

On Tue, 07 Oct 2003 16:47:34 +0200, "iddqdATworldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

>Det er vel negativt i sig selv, så kan man jo ikke håbe på meget supoort
>og den slags.
>
>Mvh
>
>Bruno

Det kan der være noget om, så jeg bør måske lige overveje situationen
endnu engang.

Jens

Fra : Brian Hansen

Dato : 08-10-03 11:20

> Ccet 17" TFT-skærm
>
> som jeg har set hos Fona?
>
> Jeg kan ikke finde noget om den på nettet.

Jeg har en 15" og har ikke noget negativt at sige om den.
Jeg var selv lidt skeptisk da jeg købte den, men det var den billigeste 15"
på marked den gang.

Brian

Fra : Brian Hansen

Dato : 08-10-03 11:31

> Jeg har en 15" og har ikke noget negativt at sige om den.
> Jeg var selv lidt skeptisk da jeg købte den, men det var den billigeste
15"
> på marked den gang.

Glemte lige at jeg på et tidspunkt prøvede en Trust Video>VGA konverter og
den ville skærmen ikke køre med. Min Sony TFT kørte fint med den.

Brian

Fra : Brian Hansen

Dato : 08-10-03 11:57

Hej igen

Se på http://www.calcomp.co.th/product/lcdpc/

Det er godt nok kun 15"

Fandt også en test af Ccet L17A:
http://www.dinside.no/php/art.php?id=29770

Brian

Fra : Jens Olsen

Dato : 08-10-03 18:22

On Wed, 8 Oct 2003 12:56:31 +0200, "Brian Hansen" <blh@e-mail.dk>
wrote:

>Hej igen

> [...]
Det var spændende at se. Men det ser ud som om at det det pågældende
sted (Sverige?) er billig. Det er den ikke i Fona der koster den
3.399,- hvilket man efterhånden kan få mange 17" TFT-skærme for.

Jens