Battlefield 1942 - Spm. fra BF42 newbie
Fra : Peter C.

Dato : 07-10-03 13:18

Hej Gruppe

Jeg har købt BF 1942 + Secret Weapon + Road to rome, og skulle så lige kigge
på nettet om der skulle ligge en ting eller 2 man kunne downloade.

DAMN !!!
Der er jo tonsvis af add-on, baner, patches og andet guf til BF42.

Er der noget man især bare MÅ eje af alt det gratis guf ?

jeg kan også spørge på en anden måde:
hvad skal jeg starte med at downloade ? (gerne listet som top 5 )

MVH Peter C:\

Fra : Erik

Dato : 07-10-03 13:36

"Peter C." <pc@FJERNDETTEtping.dk> skrev i en meddelelse

> jeg kan også spørge på en anden måde:
> hvad skal jeg starte med at downloade ? (gerne listet som top 5 )

1. Battlefield patch 1.45
2. Desert Combat 0.4
3. Eve Of Destruction 0.21
4. Forgotten Hope v.5D
5. Action Battlefield

--
Erik

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 07-10-03 13:37

> Er der noget man især bare MÅ eje af alt det gratis guf ?

Disse to vil jeg anse for at være absolut nødvendige...

Desert Combat 0.4
http://download.boomtown.net/da_dk/Mods_onlinespil/BF1942/Mods/DC/

Forgotten Hope
http://download.boomtown.net/da_dk/Mods_onlinespil/BF1942/Mods/bf42_forgotte
n_hope/

Fra : Peter C.

Dato : 08-10-03 07:23

Tak for svar til Jakob og Erik

Den der Forgotten Hope skal der helt sikkert kigges nærmere på.

1.45 Patchen kom vist af sig selv da jeg installerede "Secret Weapons"

MVH Peter C:\

Fra : kr0oZe

Dato : 07-10-03 15:50

> [...]
> Der er jo tonsvis af add-on, baner, patches og andet guf til BF42.
>
> Er der noget man især bare MÅ eje af alt det gratis guf ?

Ja, du skal gerne have en fin tålmodighed, hvis du spiller på de dårlige
servere.. ;)

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Peter C.

Dato : 08-10-03 07:06

> Ja, du skal gerne have en fin tålmodighed, hvis du spiller på de dårlige
> servere.. ;)

Øhh...kan du uddybe det lidt ?
Tålmodighed med hvad ?

Jeg spillede online igår, og der var meget lag.
Men da jeg alligevel kun havde en gennemsnitlig levetid på 5 sekunder kunne
det jo være lige meget

MVH Peter C:\

Fra : Brian Lund

Dato : 08-10-03 14:27

> Jeg spillede online igår, og der var meget lag.
> Men da jeg alligevel kun havde en gennemsnitlig levetid på 5 sekunder
kunne
> det jo være lige meget

Der er masser af "lag fri" servere, du skal bare spille på europæiske/danske
servere, så er det som regel ikke noget problem :) - Boomtown har bla. en
række servere. Du kan let finde servere på deres navn i BF, der er en
filter-linie oven over listen af servere, hvis du da i det første delt,
navne-feltet skriver f.eks. "boom" og trykker enter, så finder du alle
servere der hedder noget med boom, og der er boomtowns imellem ;)

Brian

Fra : kr0oZe

Dato : 09-10-03 14:47

"Peter C." <pc@FJERNDETTEtping.dk> skrev i en meddelelse
> Øhh...kan du uddybe det lidt ?
> Tålmodighed med hvad ?

Ud over Boomtown skal du lede langt efter servere, hvor der ikke står 45
fjolser og venter på et fly..

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-10-03 15:52

kr0oZe (ckruse3@hotmail.com) skrev følgende:
> "Peter C." <pc@FJERNDETTEtping.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ud over Boomtown skal du lede langt efter servere, hvor der ikke står
> 45 fjolser og venter på et fly..

Og du må være en af dem, siden du brokker dig....

- Martin

Fra : Brian Lund

Dato : 09-10-03 18:37

> Og du må være en af dem, siden du brokker dig....

Eller også er han den ene (og alene) der står og prøver på at tage et flag
mens fjenden angriber ham med tre tanks, to fly og 10 fodsoldater...

Brian

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-10-03 19:08

Brian Lund (geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk) skrev følgende:

> Eller også er han den ene (og alene) der står og prøver på at tage et
> flag mens fjenden angriber ham med tre tanks, to fly og 10
> fodsoldater...

Det var der meget af i starten... Men efter folk er kommet igennem spillets
"indkøringsfase" (den tid der går før alle har fundet ud af spillets
objektiver), synes jeg det er sjældent man støder på "planecampers"... Men
måske er jeg bare heldig i mit valg af servere...?

- Martin

Fra : Erik

Dato : 09-10-03 22:07

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> objektiver), synes jeg det er sjældent man støder på "planecampers"... Men
> måske er jeg bare heldig i mit valg af servere...?

Jeg tror bare du har været heldig.
Jeg synes det bliver værre for hver dag der går.
Alt, alt for tit kæmper jeg ene og alene ved et flag,
fordi det meste af mit team står og planecamper.
Når man så spørger ens team om de ikke snart gider at hjælpe,
ja så bliver man kaldt noob/retard/fagget/asshole osv.
Det er iøvrigt alt for svært at få en spiller votet ud, for flertallet
af spillerne aner ikke hvordan/hvor/hvad de skal skrive.
Der burde laves et let tilgængeligt voting interface så folk bedre
kan vote mod andre spillere eller for mapchange.
Men når man endelig finder en god server med folk der forstår
hvad teamplay betyder, så er BF1942 simpelthen en nydelse.

--
Erik

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-10-03 23:43

Erik (plzdont@spam.me) skrev følgende:
> [...]
> Men når man endelig finder en god server med folk der forstår
> hvad teamplay betyder, så er BF1942 simpelthen en nydelse.

Ja, det er p...sjovt når det kører. Jeg plejer også at være rimelig kræsen
med mit servervalg. Jeg gider f.eks. ikke spille på servere med +32
spillere, da det tit går op i hat og briller. Holder man sig til ~8-10
personer på hvert hold er det sq altid lynskægt i mine øjne. Tit tager jeg
også lige en omgang med 2vs2 eller et par stykker mere. Det gør lige at man
tænker lidt mere over hvad man laver, istedet for bare at fare rundt som en
skoldet skid i et badekar.

Hvis i er friske kører jeg sommetider en server på 212.242.253.102:14567 ,
med max. 10-12 spillere. Det plejer at være meget sjovt. Den er nok oppe i
weekenden. Vi kunne evt. lave nogle "faste" spilletidspunkter for folk
herinde. Så er det bare at smide passwordet i gruppen, så man er sikker på
der ikke står en eller anden der tænder på at skyde sine holdkammerater.

- Martin

Fra : kr0oZe

Dato : 10-10-03 07:16

> [...]
> der ikke står en eller anden der tænder på at skyde sine holdkammerater.

Det lyder som en rigtig fin ide. De har gjort noget af det samme på
alt.games.battlefield, og det har vist kun givet gode resultater.

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-10-03 10:46

> [...]
>
> Det lyder som en rigtig fin ide. De har gjort noget af det samme på
> alt.games.battlefield, og det har vist kun givet gode resultater.

Ok... Jeg poster et password herinde senere. Er der nogen ønsker med hensyn
til mapcycle?

- Martin

Fra : kr0oZe

Dato : 10-10-03 11:15

> Ok... Jeg poster et password herinde senere. Er der nogen ønsker med
hensyn
> til mapcycle?

Bocage, Kursk, Tobruk, BOB.

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-10-03 21:03

kr0oZe (ckruse3@hotmail.com) skrev følgende:
> "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
>
> Bocage, Kursk, Tobruk, BOB.

Jeg har lavet en ny tråd....

- Martin

Fra : Erik

Dato : 10-10-03 12:23

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Ok... Jeg poster et password herinde senere. Er der nogen ønsker med hensyn
> til mapcycle?

Wake/Midway/Iwo Jima

--
Erik

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-10-03 21:04

Erik (plzdont@spam.me) skrev følgende:
> "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Wake/Midway/Iwo Jima

Jeg har lavet en ny tråd....

- Martin

Fra : kr0oZe

Dato : 09-10-03 19:44

> Og du må være en af dem, siden du brokker dig....

Eller også synes jeg bare det er kedeligt at slås alene mod 10 tyske tanks?
;)

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-10-03 22:05

kr0oZe (ckruse3@hotmail.com) skrev følgende:
> "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
>
> Eller også synes jeg bare det er kedeligt at slås alene mod 10 tyske
> tanks? ;)

Er det kun dit hold der planecamper da?

- Martin

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-10-03 16:24

On 2003-10-07,
Peter C. <pc@FJERNDETTEtping.dk> wrote:
> Hej Gruppe
>
> Jeg har købt BF 1942 + Secret Weapon + Road to rome, og skulle så lige kigge
> på nettet om der skulle ligge en ting eller 2 man kunne downloade.

Er der et godt pakketilbud et sted?

Fra : Peter C.

Dato : 08-10-03 07:03

> Er der et godt pakketilbud et sted?

Njaee....Grundspillet har El-giganten til 239,- og en kammerat der arbejder
i branchen kunne skaffe de 2 andre med 20% rabat

MVH Peter C:\

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-10-03 15:31

Peter C. (pc@FJERNDETTEtping.dk) skrev følgende:
> [...]
>
> jeg kan også spørge på en anden måde:
> hvad skal jeg starte med at downloade ? (gerne listet som top 5 )

Du skal næten også hente The All-seeing Eye... Et genialt program til at
finde servere med. Søg på google.

- Martin

Fra : Peter C.

Dato : 09-10-03 07:15

> Du skal næten også hente The All-seeing Eye... Et genialt program til at
> finde servere med. Søg på google.

Det må prøves....foreløbig træner jeg dog kun offline. Jeg skal lige ha lidt
mere styr på det hele inden jeg går "rigtig" i krig.
Tak !

MVH Peter C:\