Hvor køber man Aopen AK79D-400Max?
Fra : Peter Andersen

Dato : 07-10-03 12:58

Jeg har ledt efter et sted at købe et Aopen AK79D-400 Max bundkort.
Det bliver bragt i masser af tests (bla. hardwaretidende.dk), men
findes ikke på EDBpriser.dk. Ved nogen hvor dette board kan købes?

Mvh

Peter
Slet REMOVETHIS i mailadressen for direkte mail.

Fra : Leony

Dato : 07-10-03 13:52

"Peter Andersen" <plandersen@REMOVETHISyahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har ledt efter et sted at købe et Aopen AK79D-400 Max bundkort.
> Det bliver bragt i masser af tests (bla. hardwaretidende.dk), men
> findes ikke på EDBpriser.dk. Ved nogen hvor dette board kan købes?

På hjemmesiden lister de distributører og sælgere (13 stk):
http://club.aopen.com.tw/resellers/Reseller_FinderList.asp?country=Denmark&zipcode=&city=&areacode=&Product=Motherboards&role=Distributor&role=Reseller&role=Dealer&language=English&Action=Search+by+constrains

Hvis linket ikke virker så kan du finde dem her:
http://club.aopen.com.tw/resellers/Reseller_Finder.asp?Language=English

Prøv at ringe/skrive til dem, de kan garanteret hjælpe dig.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/