Plante - pilea
Fra : Denise

Dato : 07-10-03 11:15

Hej
Er der nogen (Ann R) der ved om denne plante er kattevenlig
http://www.timmermann.dk/index.php3?side=233
Kom til at købe den, da jeg i starten troede det var pletter i luften, som
jeg ellers udemærket kender .

--
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-10-03 11:43

In article <3f82923b$0$54805$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Denise
<Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote:

> [...]
> http://www.timmermann.dk/index.php3?side=233
> Kom til at købe den, da jeg i starten troede det var pletter i luften, som

Hej Denise

Det var værre.. jeg kender den ikke. Jeg har ledt lidt på nettet (det
har du osse selv, hvis jeg kender dig ret ) og jeg tror jeg har
fundet ud af, at den tilhører nældefailien. Nælder plejer ikke at være
giftige, men...
Jeg tør altså ikke give noget sikkert bud - desværre

Fra : Denise

Dato : 07-10-03 14:27

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> wrote in message

> [...]
> Jeg tør altså ikke give noget sikkert bud - desværre
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Ok tak, det ser nu ikke ud som om de er synderligt interesseret i den,
ellers også har de ikke opdaget den.

--
Hilsen Denise