SE T610 batt ?
Fra : Andreas Lindberg

Dato : 06-10-03 23:59

Jeg fik en T610 i fredags, men jeg er lidt ked over batt., de skriver jo det
kan holde 300 nogen timer, som for mig er en uge min. ?

Jeg har nu skulle lade den op, så en holdbar tid på ca. 2 dage.. Er det, det
man kan forvente ? Jeg har selvf snakket og skrevet SMS, men ik i den
omfang at det skulle nedbringe det så voldsomt

Mvh Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-03 00:09

Det er bare de første to gange (ved mig i hvert fald) Jeg ladede min op i de
24 timer og tømte den, i alt en tre gange - nu holder den fint en uges tid -
i hvert fald fra mandag morgen til fredag aften - har jeg prøvet et par
gange...

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : BorreBoy

Dato : 07-10-03 08:23

"Jesper Winding" <jesperw[SNABEL-A]tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tid -
> i hvert fald fra mandag morgen til fredag aften - har jeg prøvet et par

Ja. Batteriet skal lige "køres" til.

Fra : lars

Dato : 07-10-03 10:41

> tid -
>
> Ja. Batteriet skal lige "køres" til.

jo og det hjælper
hvis du IKKE aktivere bluetooth eller irda...

Fra : LA2

Dato : 07-10-03 13:47

"Andreas Lindberg" <andreasl@besked.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> man kan forvente ? Jeg har selvf snakket og skrevet SMS, men ik i den
> omfang at det skulle nedbringe det så voldsomt

Mit holder maks tre dage, og det er kun hvis jeg ikke bruger BT,GPRS eller
kameraet. Ellers holder det i to dage, har lært at tage en lader med mig.

LA2

Fra : John

Dato : 07-10-03 20:50

> [...]
> man kan forvente ? Jeg har selvf snakket og skrevet SMS, men ik i den
> omfang at det skulle nedbringe det så voldsomt

Havde det samme problem i starten.

Men nu holder det typisk 5-6 dage ved regelmæssig brug.

Mvh

John

Fra : Maze

Dato : 08-10-03 21:44

Andreas Lindberg wrote:
> Jeg fik en T610 i fredags, men jeg er lidt ked over batt., de skriver jo det
> kan holde 300 nogen timer, som for mig er en uge min. ?

De 300 timer er hvis den ligger det samme sted og ikke bliver brugt
overhovedet.

> Jeg har nu skulle lade den op, så en holdbar tid på ca. 2 dage.. Er det, det
> man kan forvente ? Jeg har selvf snakket og skrevet SMS, men ik i den
> omfang at det skulle nedbringe det så voldsomt

Hvis du spiller på den æder det meget batteri. Det gør det også, hvis du
hele tiden leger med den. Skærmen sluger meget, når den er tændt. Det
sluger også en del hvis du snakker og sms'er en del.

Min standbytid svinger meget alt efter hvor meget den bliver brugt og
hvor god dækningen er der, hvor jeg befinder mig. Det er fra ca. 2 dage
ved intensiv brug til 7-8 dage ved god dækning og meget lidt brug.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..