Enter the Matrix problemer (mini-spoiler)
Fra : Casper

Dato : 06-10-03 22:56

Hej gruppe

Jeg har et problem i "Enter the Matrix", kan nogen mon hjælpe??

Et stykke inde i spillet (efter vampyrscenen) skal Ghost sove, så
kommer Trinity ind og vækker ham og næste level skal loades... men så
crasher spillet og lukkes... hvad dælen sker der...?

Jeg har prøvet Infogrames FAQ som ikke hjælper. Jeg kører på :

P4 1.8ghz
512mb ram
nVidia Gforce3 (nyeste drivere)
WinXP Home

Har andre prøvet dette?

Casper

Fra : Casper

Dato : 16-10-03 12:12

On Mon, 06 Oct 2003 23:55:49 +0200, Casper <caa@FJERNindbakke.dk>
wrote:

> [...]
>crasher spillet og lukkes... hvad dælen sker der...?
>
>Jeg har prøvet Infogrames FAQ som ikke hjælper. Jeg kører på :

Er der slet ingen som har oplevet dette problem??? Eller spillet
spillet?

Casper

Fra : Gerner

Dato : 16-10-03 16:18

On Thu, 16 Oct 2003 13:12:04 +0200, Casper <caa@FJERNindbakke.dk> wrote in
dk.spil.computer:

Hvor er du ? De eneste vampyer der findes er fra matrix reloaded hvor mange
scener er fra, er på slottet og næste scene er "Under the city", næste er "zen
garden" (som er i Zion) hvor ghost ikke sover men mediterer (er i trance) og
trinity smider sten på ham hvorefter de slås. Får du ghost/trinity kampscenerne
med ? Næste scene er "freeway", den der med de 2 lastbiler der støder sammen.

>Er der slet ingen som har oplevet dette problem??? Eller spillet
>spillet?

Nej, jeg er ved jagten på flyet efter lufthavnen. (aqueduct). Jeg skal til "the
sewers", så til "the chateau", så "under the city", før jeg er ved "zen garden"
hvor jeg tror du har problemet. Og da jeg ikke spiller matrix, så..........

--
Gerner
170WU/773hrs

Fra : Casper

Dato : 17-10-03 11:50

On Thu, 16 Oct 2003 17:17:33 +0200, Gerner <nospamadress@postkasse.dk>
wrote:

> [...]
>med ? Næste scene er "freeway", den der med de 2 lastbiler der støder sammen.

Sorry... det var mig som ikke kunne huske... Det er når starten på 2.
del af "under the City" skal loades (Trinity and Ghost). Det stopper
bare dér, HVER gang... hmm... jeg må vist prøve at skrive til Tech
Support igen...

> [...]
>hvor jeg tror du har problemet. Og da jeg ikke spiller matrix, så..........

Som jeg skrev ovenstående, så er det i 2. del af "Under the City", men
jeg er da spændt på at høre om du kommer til "Trinity and Ghost"...

Casper

Fra : Gerner

Dato : 17-10-03 21:22

On Fri, 17 Oct 2003 12:50:03 +0200, Casper <caa@FJERNindbakke.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>del af "under the City" skal loades (Trinity and Ghost). Det stopper
>bare dér, HVER gang... hmm... jeg må vist prøve at skrive til Tech

Der er ingen 2 del af under the city. Scenen der skal loades er zen garden

>Som jeg skrev ovenstående, så er det i 2. del af "Under the City", men
>jeg er da spændt på at høre om du kommer til "Trinity and Ghost"...

Zen garden.

Tænkt på eller forsøgt en geninstallering ? Det kunne evt. være en dårlig
installation. Ja, kan også ske uden der kommer fejlmeddelelser under
installationen eller kørsel.

--
Gerner
174WU/798hrs

Fra : Casper

Dato : 20-10-03 10:32

On Fri, 17 Oct 2003 22:22:05 +0200, Gerner <nospamadress@postkasse.dk>
wrote:
SNIP

>Zen garden.
>
>Tænkt på eller forsøgt en geninstallering ? Det kunne evt. være en dårlig
>installation. Ja, kan også ske uden der kommer fejlmeddelelser under
>installationen eller kørsel.

Hmm... forvirringen er stor omkring hvor i spillet det sker...

Jeg har lige reinstalleret min PC både XP og ETM, men fejlen er der
desværre stadig... øv.

Nu har jeg skrevet til Ataris tech-support og bedt om hjælp, så må vi
se om de giver lyd fra sig.

Casper

Fra : Gerner

Dato : 16-10-03 17:33

On Mon, 06 Oct 2003 23:55:49 +0200, Casper <caa@FJERNindbakke.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>P4 1.8ghz
godt nok
>512mb ram
godt nok
>nVidia Gforce3 (nyeste drivere)
hmm, xp drivere ?
hvilken gf3 model og ramstørelse ?
>WinXP Home
godt nok

--
Gerner
171WU/781hrs

Fra : Casper

Dato : 17-10-03 11:52

On Thu, 16 Oct 2003 18:33:29 +0200, Gerner <nospamadress@postkasse.dk>
wrote:

>On Mon, 06 Oct 2003 23:55:49 +0200, Casper <caa@FJERNindbakke.dk> wrote in
> [...]

Uha... det må jeg lige kigge efter når jeg kommer hjem (kan ikke huske
det...)
Men "ja" det er XP drivere og de er opdaterede...

Casper