Colin mcrae rally 3
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 06-10-03 21:03

Hej i gruppen,

Har CMR 3 og har kørt en del med det, men nu har jeg spørgsmål, måske jeg
overser noget.

Selvom jeg har fået "låst" en del biler op undervejs, kan jeg stadig kun
vælge Ford Focus. Hvis jeg vil starte og køre et "championship" sæson.

Er det korrekt eller overser jeg noget et eller andet sted.

mvh haug

Fra : Defcon

Dato : 06-10-03 21:16

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> wrote in message
> [...]
> vælge Ford Focus. Hvis jeg vil starte og køre et "championship" sæson.
>
> Er det korrekt eller overser jeg noget et eller andet sted.

I Championship kan man kun kører i Ford WRC... alle de ekstra biler er til
brug i stage-mode

/Rasmus

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 07-10-03 10:56

"Defcon" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> wrote in message news:3f81cd6a$0$54860$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Johnny Haugaard" <hau@image.dk> wrote in message

> I Championship kan man kun kører i Ford WRC... alle de ekstra biler er til
> brug i stage-mode

En af de utallige ting der er forringet i CMR3 i forhold til CMR2.
Heldigvis har codemasters fået rettet gevaldigt op på miséren i
CMR04 (der dog kun er kommet i konsolversioner indtil nu).

/Jakob

Fra : Defcon

Dato : 07-10-03 11:15

> En af de utallige ting der er forringet i CMR3 i forhold til CMR2.
> Heldigvis har codemasters fået rettet gevaldigt op på miséren i
> CMR04 (der dog kun er kommet i konsolversioner indtil nu).

Jeg vil ikke kalde CMR3 en "misser" (Suveræn kørerglæde)... Men jeg vil da
give dig ret i at der er da ting man savner fra CMR2....

Men man kan da helt klart glæde sig til CMR04...Nogen der ved hvornår det
kommer til PC???

/Rasmus

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 07-10-03 12:59

"Defcon" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> wrote in message news:3f829273$0$24660$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Jeg vil ikke kalde CMR3 en "misser" (Suveræn kørerglæde)... Men jeg vil da
> give dig ret i at der er da ting man savner fra CMR2....

CMR04 er med alle de gode ting fra 2'eren og den federe grafik og
køreglæde fra 3'eren (selvfølgelig med nye baner).

> Men man kan da helt klart glæde sig til CMR04...Nogen der ved hvornår det
> kommer til PC???

Mon det nogensinde kommer? 3'eren var næsten 1 år "forsinket" i
forhold til ps2/xbox.

/Jakob

Fra : Defcon

Dato : 07-10-03 14:16

> Mon det nogensinde kommer? 3'eren var næsten 1 år "forsinket" i
> forhold til ps2/xbox.

Håber jeg.... Jeg nægter af pricip at købe en konsol (= Roden til alt ondt
samt dårligere spil)... og desuden skal jeg jo have mit keyboard til at køre
med (hader joypads)

/Rasmus

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 09-10-03 13:16

"Defcon" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> wrote in message news:3f82cbf4$0$32440$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Håber jeg.... Jeg nægter af pricip at købe en konsol (= Roden til alt ondt
> samt dårligere spil)... og desuden skal jeg jo have mit keyboard til at køre
> med (hader joypads)

Jeg købte kun min ps2 fordi Colin 3 ikke var annonceret til pc .

Da det kom til pc købte jeg det også dertil - vil skyde på at
historien gentager sig, hvis Colin 04 kommer til pc på et tidspunkt.

/Jakob

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-10-03 19:48

Jakob Jeppesen wrote:
> [...]
>
> Da det kom til pc købte jeg det også dertil - vil skyde på at
> historien gentager sig, hvis Colin 04 kommer til pc på et tidspunkt.

Du køber en PS2 til?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 10-10-03 09:10

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message news:bm4aap$18n1$1@news.cybercity.dk...

> Du køber en PS2 til?

Prøv at læse den sidste sætning igen

/Jakob

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-10-03 14:04

Jakob Jeppesen wrote:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message

> Prøv at læse den sidste sætning igen
>
> /Jakob

Nårh, jamen så er det jo kun den halve historie der gentager sig!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 10-10-03 19:52

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse news:bm6aic$1im4$1@news.cybercity.dk...

> Nårh, jamen så er det jo kun den halve historie der gentager sig!

Tjah - det kan der jo være noget om

Dog prøvede jeg her for nylig at spille med 2 x ps2 i link og der var et
spil (mener det var GT3), hvor man kunne få "sideruden" i bilen på et
tv og forruden på et andet tv - meget sjovt at prøve, så måske ender det
med en ekstra ps2 også

/Jakob

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-10-03 20:43

Jakob Jeppesen wrote:
> [...]
> spil (mener det var GT3), hvor man kunne få "sideruden" i bilen på et
> tv og forruden på et andet tv - meget sjovt at prøve, så måske ender

Ahh hvor sejt...Som om GT3 ikke var fedt nok i forvejen!

Det trick kunne man vist forresten også med Doom, hvis man havde flere
PC'ere i netværk. Op til 4 billeder - foran, bagved og til siderne.. Men
det er kun noget jeg har hørt. Er der nogen herinde der har prøvet det?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?