*fnis* også en ny misling
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-10-03 21:29

Hejsa

Ja så vil jeg da også lige præsentere, vores nye medlem af af familien ;.)

Vi har købt en coondreng *S* Og han flytter ind på fredag.
Nuiii vi glæder os

Har oprettet en profil til ham, tag en kigger

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ida

Dato : 06-10-03 22:00

--
"Joan Frederiksen" <emblaenKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi har købt en coondreng *S* Og han flytter ind på fredag.
> Nuiii vi glæder os
>
> Har oprettet en profil til ham, tag en kigger

Ihh Joan - han er da bedårende
Stort tillykke med ham.. jeg er sikker på, at han er en bandit

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk - killinger til salg

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-10-03 22:19

Ihh Joan - han er da bedårende
> Stort tillykke med ham.. jeg er sikker på, at han er en bandit
>
> Ida
>
> CorkyCoon
> www.maine-coons.dk - killinger til salg

Hej Ida

Tak *S*
Opdrætteren kalder ham netop bølle, fordi han er en sådan *G* Så jo,
bandit er ikk helt ved siden af

Fra : Kate

Dato : 06-10-03 22:01

Joan Frederiksen <emblaenKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in

> Har oprettet en profil til ham, tag en kigger

Nøøøøøj, hvor er han lækker. Tillykke.
Håber de 3 andre bisser tager godt imod ham.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-10-03 22:23

> Nøøøøøj, hvor er han lækker. Tillykke.
> Håber de 3 andre bisser tager godt imod ham.
>
> --
> Kate

Hejsa Kate

Tark *S*
Ja han er dælme en dejlig lille fis.
Så bliver det snart et 4kløver Og ja håber de 3 "store" er søde ved
ham *S*

Knus
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-03 12:17

Joan Frederiksen skrev i <news:3f81d09faca6d@dk-fritid-dyr-kat.dk,>:

> Ja så vil jeg da også lige præsentere, vores nye medlem af af
> familien ;.)

Tillykke!

> Har oprettet en profil til ham, tag en kigger

Han er bare dejlig - håber familiesammenføringen forløber
uden problemer.

--
Mange hilsner
Lotte M

Fra : AEK

Dato : 07-10-03 21:48

"Joan Frederiksen" <emblaenKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Joan

> Ja så vil jeg da også lige præsentere, vores nye medlem af af familien ;.)

Øøøh, sluttede det ikke ved 3 katte *LOL*

> Vi har købt en coondreng *S* Og han flytter ind på fredag.
> Nuiii vi glæder os

Tillykke. Øj, hvor er han LÆKKER. En rigtig frækkert at se på.

/ Anya og rødderne

Fra : Kate

Dato : 07-10-03 22:01

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> wrote in news:blv8qd$gmcid$1@ID-
119019.news.uni-berlin.de:

> Øøøh, sluttede det ikke ved 3 katte *LOL*

Årh, hvad, her sluttede det ved 2

Fra : Ann K

Dato : 08-10-03 09:57

> Årh, hvad, her sluttede det ved 2

Hi - ja her skulle vi _kun_ have en kat og en hund!!!!
Men i takt med at først marsvinet, så kælerotten, dernæst den ene undulat
og så den næste, med tiden "forlod" det lille hus, så måtte vi jo søge
nogle erstatninger - ikk'???
Jeg mener... et hus på 51 kvm skal da ikke virke alt for tomt - vel???

Har for resten brugt formiddagen på at lære Dise og Namacoola at
"synsdiskriminere"... Det er så meningen at de begge skal vælge en bestemt
cd (Carl Orff's Carmina Burana) blandt mange andre, når jeg spørger
"Hvilken musik er bedst?".... er det unødvendigt at fortælle at Manden
synes lige netop dette stykke musik er rædselsfuldt *GGG*
Lige pt hitter Dise rigtigt på cd'en hver gang, mens Namacoola stadig har
en fejlprocent på ca 50
Uhhh klikkertræning er altså sjovt!!!! Og endnu bedre, når man kan bruge
det til at drille sin "bedre halvdel" *sss*

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Kate

Dato : 08-10-03 20:56

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> wrote in

> Har for resten brugt formiddagen på at lære Dise og Namacoola at
> "synsdiskriminere"... Det er så meningen at de begge skal vælge en
> bestemt cd

Hahahahahahahahahahaha, I er sgu ikke helt almindelige *skraldgriner*

Fra : Camilla Scharff

Dato : 10-10-03 17:49

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> skrev...

> [...]
> synes lige netop dette stykke musik er rædselsfuldt *GGG*
> Lige pt hitter Dise rigtigt på cd'en hver gang, mens Namacoola stadig har

Hmmm - ku' det tænkes at Namacoola har samme smag som husbond... og bare
gerne vil glæde dig *en gang imellem*

Hils husbond fra mig!

Mvh. Camilla

Fra : Ann K

Dato : 12-10-03 08:38

"Camilla Scharff" <camilla@FJERNDETTEburmese.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm - ku' det tænkes at Namacoola har samme smag som husbond... og bare
> gerne vil glæde dig *en gang imellem*

Nej, nej... lillepigen er nu nede på en fejlprocent på ca 20!!!!
Det var vist mine belønninger, der ikke var gode nok... Namacoola fungerer
bedst på tørrede kyllingestykker - og jeg havde "kun" roast-beef *sss*
Dise er begyndt at kunne synsdiskriminere mellem tre cd'er... hun tager
næsten ikke fejl (sket 2 gange) - og når det sker, så fjerner jeg bare
cd'erne, og prøver igen lidt senere
Uhhh - glæææder mig til at vise Manden tricket
Er nemlig _også_ ved at lære det til _hans_ hund!!!! Sif har fattet at hun
skal snuse til cd'en... og nu begynder jeg så at præsentere hende for 2
cd'er - håber hun bliver ved med at vælge den rigtige
Vil dog udvide tricket med Sif... hun er jo en fremragende apportør med
blød mund... det vil da være suverænt, hvis man kunne arrangere det sådan
at først vælger Namacoola, så Dise - og så sætter Sif trumf på ved at bære
cd'en hen til mig *grin*
Hov... må så hellere nu lære Sif at hun skal apportere cd'en og ikke kun
snuse til den

> Hils husbond fra mig!

Jo, jo - skal jeg nok... når han altså vågner *sss*
(hvornår skulle jeg ellers have tid til at træne det her?)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 08-10-03 15:03

> Hej Joan

> Øøøh, sluttede det ikke ved 3 katte *LOL*

> / Anya og rødderne

Hey Skønne

*G* Jo det sluttede jo ved 3 katte, men da kæresten er meget glad for
3-kløveret - Ja så synz han at en mere, da ikk kan være for meget

Han glæder sig helt vildt til fredag *S* Det bliver jo også lidt noget
andet, med en lille misling (for ham). De 3 "store" har han jo ikke
oplevet som små.
MEN de "store" er faktisk blevet nogle værre farmisser *G*

Knus

Fra : Louise Viborg

Dato : 08-10-03 21:09

Hej Joan!
Han er skøn, din nye prins (jeg har vidst set LIDT for meget royal
forlovelse idag *G*) Jeg er sikker på Atomic vil nyde at få en
lille i huset

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare fra d. 4/11-03

On Mon, 6 Oct 2003 22:29:19 +0200, Joan Frederiksen