Vores killing faldt ned!
Fra : hedegaard

Dato : 06-10-03 20:25

Hej gr.
Sad lige ved skrivebordet med vores killing (12 uger) på skødet. Pludselig
farer den op, løber over skrivebordet og op over vores trappe gelænder og
falder ned. Der er vel 2 1/2 meter ned - PUHA

Den lå og rullede rundt lidt (jeg har set det før hos en kat der blev bragt
ind til en dyrlæge hvor jeg var i praktik - den var ramt af en bil og fik
sådan nogen "anfald" hvor den rullede rundt og rundt nogen gange i løbet af
de første uger efter uheldet) og løb så hen og gemte sig under skohylden,
hvor den også lagde en klat afføring. Vi turde ikke hive den ud, men lod den
lige sunde sig - lidt efter kom den ud, gik og løb lidt rundt - den kom hen
til mig og kravlede op og begyndte at spinde.

Den virker rimeligt frisk men dog stadig lidt fortumlet, jeg har mærket på
ben og ryg uden nogen reaktion.

Skal vi være meget bekymrede? Hvad synes I?

MVH Tina

Fra : Stine Hilskov

Dato : 06-10-03 21:09

Hej Tina.

Jeg vil starte med at sige, at jeg tror ikke du skal være meget bekymret for
killingen. Killinger har det tit lige som helt små børn : deres knogler er
blødere end voksnes. De kan derfor klare flere knubs.
Jeg har selv en killing på 6 mdr., for et par mdr. siden faldt den ned fra
vores franske altan, som ligger på 1. sal! og ned på fliserne nedenunder.
Den sad nede i gården og gemte sig ved en flaskecontainer resten af dagen.
Om aftenen ved mørkets frembrud, gav den sig til kende, og havde det fint.
Den har ingen mén haft af den tur, men den holder sig fra vinduet

Hilsen Stine

Fra : hedegaard

Dato : 06-10-03 21:52

Hej igen
Ja, det er godt, at katte har 9 liv, for lige da det var sket og den lå der
og rullede rundt troede jeg godt nok det var slut...
Den er ret slap og ligger bare og putter i sofaen - men den har selvfølgelig
også leget med brormand hele dagen, så den ville nok ha´ sovet alligevel...

Vi ser det lidt an og håber, at den bliver helt sig selv efter en god nats
søvn.

Tina

Fra : Kate

Dato : 06-10-03 21:57

"hedegaard" <hedegaard@FJERNMIGchristiansen.mail.dk> wrote in

> Vi ser det lidt an og håber, at den bliver helt sig selv efter en
> god nats søvn.

Heldigvis har jeg aldrig selv oplevet en kat falde ned, men jeg håber
da at din kat bliver sig selv hurtigt igen. God bedring til mislingen.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 06-10-03 22:00

Kate wrote:

> Heldigvis har jeg aldrig selv oplevet en kat falde ned, men jeg håber
> da at din kat bliver sig selv hurtigt igen. God bedring til mislingen.

Hvor gammel skal en kat egentligt være (ca.), for at den kan nå at vende sig
under et fald ?
--
med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Stine Hilskov

Dato : 07-10-03 17:58

Hej Preben.

Det har jeg egentlig ikke tænkt over, men hvis nogen ved det, kunne jeg da
også godt tænke mig at hvide det.
Tror du ikke, der er en refleks de er født med?

Hilsen Stine

Fra : hedegaard

Dato : 07-10-03 18:33

Hejsa
I dag er vores lille misser heldigvis helt i hopla igen... PUHA sikken en
forskrækkelse, jeg har været oppe mange gange i nat for at se til den.
Utroligt hvad sådan en mis kan holde til.
Jeg synes nu stadig det er underligt, at den lå og rullede rundt og rundt
lige efter faldet - mon det var fordi den blev slået bevidstløs eller sådan
noget?

VH Tina