Slette et års aftaler i Outlook XP...?
Fra : Martin

Dato : 06-10-03 18:42

Hej,

Jeg har mindst et års aftaler i min kalender i Outlook som jeg gerne vil ha
slettet på en gang. Det tager nemlig meget lang tid at synkronisere med min
Palm når der stadig er alle de gamle aftaler for år tilbage. Hvordan sletter
jeg aftalerne på én gang i stedet for at slette dem én efter én...?

Mvh

Martin

Fra : pre

Dato : 06-10-03 19:05

Det er nemmest fra en visning i tabelform. Fremhæv de pågældende linier og
slet.
pre

Fra : Martin

Dato : 06-10-03 22:22

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> wrote in message
> Det er nemmest fra en visning i tabelform. Fremhæv de pågældende linier
og
> slet.

Er det virkelig sandt at der ikke er en funktion som muliggør at man
eksempelvis kan rydde sin kalender 2 måneder tilbage...??

/Martin

Fra : Jan Kronsell

Dato : 07-10-03 09:40

"Martin" <martin@REMOVETHISbrogaard.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er det virkelig sandt at der ikke er en funktion som muliggør at man
> eksempelvis kan rydde sin kalender 2 måneder tilbage...??

Jeg kender ikke til en sådan funktion, men jeg har så heller aldrig haft
brug den, så måske har jeg bare ikke ledt grundigt nok.

Jan

Fra : Jørgen H. Andreasen

Dato : 10-10-03 19:18

"Martin" <martin@REMOVETHISbrogaard.nu> wrote in message

> Er det virkelig sandt at der ikke er en funktion som muliggør at man
> eksempelvis kan rydde sin kalender 2 måneder tilbage...??

Funktioner, Autoarkiver...

--
/Jørgen H. Andreasen

--
Der er ansat hos Dansk Kabel TV men taler, føler og tænker for sig selv...

Fra : Lars Klintholm

Dato : 10-10-03 21:11

Den 06 okt 2003 skrev Martin i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Er det virkelig sandt at der ikke er en funktion som muliggør at man
> eksempelvis kan rydde sin kalender 2 måneder tilbage...??

Højreklik på kalender i mappelisten, vælg Egenskaber, fanen Autoarkiv,
arkiver denne mappe ved hjælp af disse indstillinger, fjern emner der
er ældre end 2 måneder.

Derefter Filer, Arkiver, Arkiver alle mapper efter deres indstilling
for autoarkivering.
Eller lade det ske automatisk: Funktioner, Indstillinger, fanen Andet,
Autoarkiver, Autoarkiver for hver x dage.
Lars Klintholm