Georg skrev:
>Jeg er grundlæggende imod fuldstændig liberalisering af alting. Jeg er godt
>klar over, at TDC ikke leverer den billigste vare, til gengæld leverer de
>den bedste vare.
Og det er altid tilfældet, at dem der har eget net er bedst, eller
hvad er det du skriver?
>Med den bedste vare, tænker jeg dels på deres net (dækning
>og drops) og ikke mindst på deres døgnåbne kundeservice, hvor man (som
>regel) kommer igennem indenfor 30 sek.
Telmore har en fabelagtig kundeservice via hjemmesiden. I første
omgang kan man finde svar på næsten alt - og skulle det ikke lykkes,
så er der mulighed for at sende en mail, chatte eller ringe. De har
ikke døgnåbent på telefonen, men når der er åbent, så har jeg ikke
ventet mange sekunder de gange jeg har ringet.
>Det er der mig bekendt ikke andre
>selskaber der kan levere. Jeg har været Sonofon kunde, men deres dækning er
>så dårlig, at jeg reelt ikke kan bruge min telefon tilfredsstillende.
>Sonofons kundeservice er også et kapitel for sig. Det er ikke unormalt, at
>skulle vente op til 15 min på at komme igennem. Har sågar ventet 50 min på
>at komme igennem.
Sonofon har jo også deres eget net, men her mener du så ikke at de er
"de bedste".
Umiddelbart forstod jeg det sådan, at du sagde dem der har deres eget
net er bedst? Hvorfor ikke fx kigge på et selskab som køber taletid
gennem TDC - så får du samme dækning og stabilitet.
Det er princippet om at du ikke vil bruge en operatør uden eget net
jeg undrer mig over. Umiddelbart ser det ud til, at du siger at de er
bedre - FORDI de har eget net - det behøver da absolut ikke at være
tilfældet.
Er det ikke bare fordi du mener TDC er bedst, at du benytter dem?
At de så har eget net, det betyder ingenting - eller?
Venligst,
Lasse Hedegaard
--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens MC60 og C60 (samt M55, C55 og S55)...