Personality-kit til katte
Fra : Tommy Nitz

Dato : 10-04-01 22:17

Hej Alle,

I dk.binaer har jeg postet en annonce for et helt nyt produkt til katte.

Overskriften på annoncen er: Ligner din kat alle andres?? Det behøves den
ikke

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Fra : Tommy Nitz

Dato : 10-04-01 23:59

Jeg kom lige til at tænke på at før jeg får kattenes værn på nakken eller
sætter folk mærkelige ideer i hovedet, så må jeg vist hellere lige nævne at
annoncen selvfølgelig er ment som en joke, og at katten på før/efter
billederne er min egen.

"Efter billedet" er taget mens hun gabte (uden hjælp af tape eller
noget)......sådan ser hun bare ud når hun gaber

Så ikke mishandle jeres katte!!

hilsener

Tommy

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 11-04-01 07:59

Øv, dk.binaer sucks.....vi kan ikke længere komme ind på den, så alle de
spændende og mindre spændende billeder går vi fremover glip af.
- Gitte

Fra : Nina

Dato : 11-04-01 10:27

brug sunsite.dk
der er dk.binaer

Hilsen Nina

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 11-04-01 11:03

Tak for tippet.
Vi kan finde den under dk., men ikke under sunsite, ingen af delene nytter dog
alligevel, for hvis vil klikker på den får vi besked om at den ikke eksisterer
på vores "host-server"...det skyldes vist at the-people-in-charge over vores
forbindelse har besluttet at vi (et kollegie) ikke skal have adgang til
binaer længere, pga. for megen og for tung trafik vil jeg tro....dæsværre
Så jeg må nøjes med at forestille mig katten med det brede smil....
- Gitte

Fra : Nina

Dato : 11-04-01 13:09

Hej Gitte
Jeg har sendt den til dig på mailen, men fik sendt den fra en forkert
mailadresse... nemlig min arbejdsmail.... bare så du ved det, og ikke bliver
totalt forvirret over hvor mailen kom fra

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 11-04-01 14:34

Takker
Har sendt en reply på den...dejligt at kunne se katten alligevel. Jeg må straks
rekvirere pakken, thi sådan skal Laban da også se ud ...grin! Mon ikke man også
kan lave skæve øjne på dem sådan? Fnis kina-Freja og marsmand-Laban...kan lige
se resultatet for mig.
- Gitte

Fra : Zipzip

Dato : 11-04-01 10:14

æv kan ikke komme ind på dk.binaer. Nogen der ved hvorfor man ikke kan det
mere?

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-04-01 15:11

zipzip skrev
snip
æv kan ikke komme ind på dk.binaer. Nogen der ved hvorfor man ikke kan det
mere?
snip slut

ja/nej.. Hvis du har haft adgang til dk.binaer hos sunsite, er det ret
naturligt fordi deres sysadm har lukket tilgangen for andre end registrede
brugere og selv disse ville vist på sigt miste muligheden, årsagen var at de
binare grupper slugte næsten alle ressourcer, det var vist noget med at der
gik 2 - 300 gigabyte trafik gennem dem pr døgn...
Samtidig gjorde de fra sunsite opmærksom på at de ikke ville medvirke til
udbredelsen af copyrighted materiale som billeder og musik...

Det er naturligvis Ski.. ærgeligt at fordi man nu har adgang til billige
faste linier, brugte nogle sunsite til enten at poste store mængder binaert
materiale eller satte egne newsservere op som suttede nye indlæg konstant og
hele tiden, samtidig spammede nogle enkelte nogle af de binaere grupper med
2 - 300 mb postings, og da mange som abonnerer på disse jo samler, skal der
ikke megen fantasi til at forestille sig resultatet...;((((

Men nok engang har de få ødelagt det for de fleste, trist fordi jeg er
"sikker" på at de fleste ikke "misbrugte" deres linier, hvilket også
afstedkom større meningsudvekslinger i de før nævnte grupper, hvilket dog
ikke hjalp det store..;((
bortset fra at dem som postede moderat før nu er stort set forsvundet fordi
de simpelthen ikke gider at have besværet fordi deres postings druknede i
havet..;((

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Nina

Dato : 11-04-01 10:27

TOTAL GRINER

Nina

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 17-04-01 20:48

Hej Tommy!

Fedt billede. Din kat ser ret sød ud, er det en race? Jeg spørger, fordi vi
selv har en Europé, og den kunne godt ligne lidt.

Hilsen

Birgitte

Fra : Tommy Nitz

Dato : 19-04-01 11:11

Birgitte Krogh <birgitte.krogh@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:KW0D6.393$Zd1.39458@news.get2net.dk...
> [...]
vi
> selv har en Europé, og den kunne godt ligne lidt.

Hej Birgitte,

Tak

Jeg tror ikke hun er nogen speciel race, men derimod en af de gængse
blandingsting man finder i den blå avis til 50 kroner

hilsener

Tommy