Hobbyudstillingen igår i Odense!!
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 06-10-03 15:27

Hejsa!!

Ville bare sige at det var en rigtig god udstilling i god og jeg synes dem
der havde arrangeret den havde gjort et kæmpe styk arbejde.
Hvis der er nogen der har lyst til at se lidt til mine katte der var med kan
gå ind på min nylavet hjemmeside under nyheder, der er lidt billede fra
igår.
Og i må gerne smide en hilsen i gæstebogen.

--
Hilsen
Heidi B.

Tjek min hjemmeside ud om mine katte og min
familie: http://www.mitzy.lir.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-10-03 16:14

Hej Heidi!
Nå, så det er dig der har den smukke huskat Min killingekøber og
jeg var heeelt vild med Junior, især på scenen hvor han bare var SÅ
dygtig! Han lignede en der var vant til det pjat Flot 2. plads,
men vi stod nu og krydsede fingre for en 1. plads til ham

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare fra d. 4/11-03

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 06-10-03 17:15

Tusinde tak for de pæne ord.
Men ja og tog det hele i stiv pote. Han lod til at synes det var sjovt.

Hilsen
Heidi B.