Golf2 svær at spore?
Fra : KO

Dato : 06-10-03 15:18

Har lige ringet til Dæk og Fælge i Aabenraa for at høre pris på sporing. Det
er en gammel svend - Golf 2 TD fra 1990. Pris: 595 kr. Sagde det nemt kunne
tage 1½ time at spore bilen da det er svær at spore. Er det korrekt?

--
Slet SPAAM i e-mail ved svar

Fra : Mic\(2860\)

Dato : 07-10-03 13:24

Golf 2 TD fra 1990. Pris: 595 kr. Sagde det nemt kunne
> tage 1½ time at spore bilen da det er svær at spore. Er det korrekt?
>
> --

Fik sporet min på ca 20 min hos AGL i Kbh

/Mic

Fra : Roberto Saldo

Dato : 07-10-03 13:38

Mic(2860) wrote:
> Golf 2 TD fra 1990. Pris: 595 kr. Sagde det nemt kunne

> Fik sporet min på ca 20 min hos AGL i Kbh

På det der laser-spore-apparat de har?

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Brian og Lene

Dato : 07-10-03 18:28

Tjaa Jeg har hørt det samme. Det skulle være svært at udmåle den på alle 4
ruller. Noget med at de meget nemt kan indstilles meget forkert og at VW har
skiftet rundt i en del forskillige hjulophæng på netop golf 2

Hygge

Brian

Fra : Mic\(2860\)

Dato : 08-10-03 02:30

> På det der laser-spore-apparat de har?

Så jeg ikke, de lukker altid porten, så man ikke kan lure../c: