Cybercity 2.5mbit
Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 06-10-03 09:39

Hej NG.

CC Tilbyder jo 2560/768 nu .. men er der nogen her med med "specialpris" på
deres 2048/512 som følge af Tele2ADSL's kampagne, der har erfaring med en
evt. opgradering til 2560/768 for 50 kr. ekstra pr. md. (som er den
oprindelige prisforskel på 2048/512 og 2560/768) ?

--

/ Benjamin

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-10-03 13:20

"Benjamin Blangstrup" <benjamin@blanFJERNDETTEgstrup.dk> crashed Echelon
writing news:blr9na$21dg$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> har erfaring med en evt. opgradering til 2560/768 for 50 kr. ekstra
> pr. md. (som er den oprindelige prisforskel på 2048/512 og 2560/768) ?

Hvordan opnår man specialpris hos CC? Det er da i hvert fald ikke noget de
ligefrem reklamerer med :)

--
Bjarke Andersen

Fra : Bo

Dato : 06-10-03 14:57

> Hvordan opnår man specialpris hos CC? Det er da i hvert fald ikke
> noget de ligefrem reklamerer med :)

Man sender en mail eller ringer. Men deres tilbud i denne omgang er langt
fra det samme som sidst Tele2 havde kampagne.

Her er svaret man modtager når man spørger til prisen...
Kære Kunde.

Tak for din henvendelse.

Cybercity er konkurrence dygtig og vi mener derfor godt at kunne matche
diverse tilbud.

I øjeblikket har vi følgende gode tilbud:

512/128 K/bit´s til 395 kr. pr. måned.

1024/128 K/Bit´s til 445 kr.pr. måned.

2048/128 K/bit´s til 545 kr. pr. måned.

Se vores andre gode produkter og priser på www.cybercity.dk.

Et par andre gode grunde til at vælge Cybercity ADSL kunne være:

Cybercity ADSL leveres med router frem for modem ,det betyder langt bedre
sikkerhed (NAT funktionalitet) og mulighed for at tilslutte flere computere
til forbindelsen.

Hos Cybercity har man som kunde mulighed for at booste(opgradering af linie
via hjemmesiden).el. vælge et flex-abonnement - dvs. man får et fleksibelt
abonnement, som kan tilpasses efter behov. Her har man også mulighed for at
booste helt op til 8 Mbit/s.

Cybercity har fokus på at udvikle nye ydelser og produkter, eksempelvis
trådløs router, Hacker Smacker m.v.

Det er ikke et krav med Fastnet-forbindelse.

Cybercity har sit eget netværk, hvilket sætter os i stand til at udvikle nye
løsninger, dvs. det giver kunden en fremtidssikret løsning.

Vi overvåger konstant vores netværket og opgraderer det, når vi kan se, at
det snart begynder at blive belastet.

Derfor er Cybercitys løsning samlet set en bedre løsning til kunder der
stiller høje krav til fleksibilitet, sikkerhed, driftsikkerhed og det udstyr
løsningen leveres med.

Har du ydeligere spørgsmål er du velkomme til at kontakte os på 33983398
eller på kundeservice@cybercity.dk

Fra : Dorph

Dato : 06-10-03 21:50

"Benjamin Blangstrup" <benjamin@blanFJERNDETTEgstrup.dk> wrote in message >
> [...]
> evt. opgradering til 2560/768 for 50 kr. ekstra pr. md. (som er den
> oprindelige prisforskel på 2048/512 og 2560/768) ?

-------------------

Den har jeg også spekuleret over - ville også gerne betale diffen mellem
2048/512 og 2560/768 og blive opgraderet.

Fra : Peter Christiansen

Dato : 09-10-03 12:03

> [...]

> evt. opgradering til 2560/768 for 50 kr. ekstra pr. md. (som er den
> oprindelige prisforskel på 2048/512 og 2560/768) ?

Kunne du ikke oplyse hvad du mener med "specialpris" ?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-10-03 15:24

"Peter Christiansen" <123@3321.uk> crashed Echelon writing

> Kunne du ikke oplyse hvad du mener med "specialpris" ?

Der er ikke noget at hente, CC svarede tilbage til mig, da jeg spurgte om
de ikke kunne komme med en konkurrencedygtig pris i forhold til Tele2, at
jow de havde p.t. specialpris på 2 linjer (dem der kan ses på deres
hjemmeside), bemærk den lave upload, og så fik jeg salgsgassen at CC
leverede ADSL uden krav til telefonlinje, og med router og bla bla bla.

Så CC vil ikke matche.

--
Bjarke Andersen