står jeg til en reinstallation ??
Fra : Peter M

Dato : 06-10-03 09:25

Hej
Jeg ved ikke lige helt hvad der er sket her
Men..... efter jeg afinstallerede Mozilla har min explorer opført sig
underligt
Når jeg vil åbne et link i OE åbner den godt nok IE, men den står bare
med en totalt blank adresselinie, og der åbnes ikke nogen side.
Flere af mine genveje på mit skrivebord til internettet fungerer heller
ikke mere, og min genvej til "tvguide fungerer heller ikke mere, her
siger den at "Windows kan ikke finde "tvguide.dk" kontroller at du skrev
navnet korrekt ...m.m."
Jeg har prøvet at installere det lille program igen til tvguide, men
lige meget hjalp det.
Hvad kan der være sket ??
Og ser det ud til at jeg er nødt til at reinstallere XP pro igen.

mvh
Peter M

Fra : ofa

Dato : 06-10-03 20:33

Peter M
Prøv med en sys gendannelse.Start-Indstillinger-Kontrolpanel-Ydelse og
vedligeholdelse-oppe t/venstre -systemgendannelse
Mvh Ole

http://www.kandu.dk/