Ny kat og andre nyheder
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 05-10-03 22:56

Nu er det vist på tide, jeg tager mig sammen og giver en lille opdatering på
vores katte-situation

Vi har endelig fået os en burmeser. Ikke en voksen, men en 5 mdr. gl.
hankilling fra Camilla Scharffs store kuld. Han er rød, hedder Keanu Riv, og
er lavet af bly (han vejer et halvt kilo mere end skovtøserne, selv om
han er både kortere og lavere).
Det var jo Per (og børnene), der savnede en burmeser, og Keanu er også
allerede blevet en "fars mis", selv om han bestemt også gerne ligger hos (og
på!) os andre.

Så er jeg også langt om længe kommet lidt videre med opdrætteriet. Aurora
har været til parring (er netop kommet hjem i dag, meeeget træt..), så hvis
vi er rigtig heldige, venter vi vores første kuld omkring starten af
december

Mange hilsner fra Else.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-10-03 23:20

In article <blq53k$731$1@sunsite.dk>, Else Gyldenkærne
<gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote:

> Vi har endelig fået os en burmeser. Ikke en voksen, men en 5 mdr. gl.
> hankilling fra Camilla Scharffs store kuld. Han er rød, hedder Keanu Riv, og
> er lavet af bly

Hæ - herligt navn! Til lykke med ham - og med den forhåbentlige
kommende familieforøgelse

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 06-10-03 21:31

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

Riv, og

> Hæ - herligt navn!

Ja, Camilla er bare god til det med navne, og Keanu Riv er nok det bedste
hidtil (i mine øjne *S*), evt. i konkurrence med Santa Claws og Mary X-mas

Mvh. Else.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 07-10-03 09:56

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hidtil (i mine øjne *S*), evt. i konkurrence med Santa Claws og Mary X-mas

Camischa's Humphrey Burmgart er altså også et ret genialt navn, synes jeg

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Birgitte

Dato : 06-10-03 09:41

> [...]
> Det var jo Per (og børnene), der savnede en burmeser, og Keanu er også
> allerede blevet en "fars mis", selv om han bestemt også gerne ligger hos

Hej Else
Et kæmpestort tillykke med din lækre dreng Glæder mig til at se masser
af billeder
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Kate

Dato : 06-10-03 19:27

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in

[Klip]

Jamen, tillykke med både den ene og den anden form for familieforøgelse

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.